Permalänk
Medlem

Har du fått det att funka? Har samma problem och skiten vägrar ju starta ...

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av osse94:

Har du fått det att funka? Har samma problem och skiten vägrar ju starta ...

Testa det här, funkade för mig: (Saxat från EA´s eget forum.)

1. Goto: the games installation directory and find the directx installation folder. For me it is as follows.

C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Battlefield 3\__Installer\directx\redist

2. Created a new folder inside the above path. I called mine "original" but it does not matter what you call it.

3 Cut all of the files out of the \directx\redist folder to the new folder you created. But LEAVE THE DSETUP.DLL, DSETUP32.DLL AND DXSETUP.EXE WHERE THEY ARE.

4. Run the installation again.

Permalänk
Medlem
Skrivet av laasek:

Testa det här, funkade för mig: (Saxat från EA´s eget forum.)

1. Goto: the games installation directory and find the directx installation folder. For me it is as follows.

C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Battlefield 3\__Installer\directx\redist

2. Created a new folder inside the above path. I called mine "original" but it does not matter what you call it.

3 Cut all of the files out of the \directx\redist folder to the new folder you created. But LEAVE THE DSETUP.DLL, DSETUP32.DLL AND DXSETUP.EXE WHERE THEY ARE.

4. Run the installation again.

Vad menar dom med fjärde steget? Den vill bara köra spelet när jag sätter i skivan och det igen.
Provade ta bort BF3 (igen x3) men då försvann ju den.

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av osse94:

Vad menar dom med fjärde steget? Den vill bara köra spelet när jag sätter i skivan och det igen.
Provade ta bort BF3 (igen x3) men då försvann ju den.

Nu kom jag hem från jobbet och nu funkar inte mitt heller, gick som smort igår.... Har inte gjort något alls med datorn sen igår. Wierd!

Permalänk
Medlem

Fan vad surt asså, försöker ominstallera och allt men inget funkar

Visa signatur

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk

Det blir likadant för mig.. ingen som har kommit på nån lösning ?, kan inte tänka mig att de skulle vara datorn de är fel på. skit spel