Permalänk
Medlem

Söker SKILLAD pilot..

Söker en SKILLAD pilot, en person som ser sig själv som en VETERAN på att flyga i Battlefield..

Jag har låst upp ALLT skit till helikoptern, dvs TV Guided Missle, jag har inte ens lyckat testa skiten på 2 timmar för det är ta mig fan omöjligt för alla som spelar detta spel är kraftigt efterblivna!

Så, är det någon som VÄLDIGT DUKTIG på att flyga skriv ditt nick så addar jag dig asap

Edit: På PC obviously, alla som spelar på konsoler är nybörjare

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk

även jag är kraftigt efterbliven.

Permalänk
Medlem

Jepp jag med är kraftigt efterbliven därför flyger jag inte alls

Permalänk
Medlem

Jag är antagligen en av dom bättre piloterna du kan hitta,
Ser dock inget behov av att spela med någon som dig.

Permalänk
Medlem

haha jag är då inte efterbilven flyger inte bra trots det

Permalänk
Medlem

Skriver du på ett sådant sätt så tror jag inte många kommer vilja spela med dig....

Permalänk
Medlem

Zhrooms, kanske dags att komma ner på jorden och inse att du inte är gud?

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk

well, han sökte skillad pilot, han bad om inget mer en de. Jag hade signat upp dirr om ja hade bra dator o bf3 på datorn
alltid kört med roflcopter o aircraft i bf2, anser mig vara skillad ^^

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem
Skrivet av visa:

Jag är antagligen en av dom bättre piloterna du kan hitta,
Ser dock inget behov av att spela med någon som dig.

Upp till bevis, jag har aldrig mött en bättre Sniper än mig själv, pilot kan man diskutera, hittils i BF3 har ingen Heli pilot tagit mig men i BF2 så stötte jag på rätt många som var bättre än mig.

Skrivet av Celcius:

Skriver du på ett sådant sätt så tror jag inte många kommer vilja spela med dig....

Jo det kan man ju tycka, jag får bara panik på att alla är så fruktansvärt dåliga, enda sättet för mig att testa TV Guided hittils är att hoppa in i en tom squad, låsa den, ta helikoptern flyga upp på ett berg, hoppa in i gunner seat, sen skjuta iväg den själv..

Forever Alone

Visa signatur

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk

gudN^ har talat.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jo det kan man ju tycka, jag får bara panik på att alla är så fruktansvärt dåliga, enda sättet för mig att testa TV Guided hittils är att hoppa in i en tom squad, låsa den, ta helikoptern flyga upp på ett berg, hoppa in i gunner seat, sen skjuta iväg den själv..

Forever Alone

http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000...

Bästa idén någonsin, tack för tipset! Ska bara ta mig till en helikopter!

Permalänk
Medlem

Aja är någon en grym pilot så skriv gärna, vill bara få en bra pilot så jag kan prova på TV Guided då det ska upp på YouTube

Visa signatur

Permalänk
Entusiast

Konsolspelare är lika mycket nybörjare som pc-spelare. Testa att spela BF3 på både PC och t.e.x Xbox 360 så lär du märka att det är väldigt olika spelupplevelser, särskilt i multiplayern. Jag var från början bara konsolspelare men jag utgick inte ifrån att allt annat var för noobs och började spela på PC med. Båda har sin egen charm, det är mycket upp till var och en vad man gillar. Men bara för det behöver man inte ha nedlåtande syn på allt man inte föredrar.

Jag hade gärna hjälpt dig med flygningen men jag når nog inte upp till vad du söker på PC än

Permalänk
Medlem

Söker du fortfarandne pilot eller?

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Medlem

Jag är den bästa piloten du kommer hitta, men tyvärr är jag efterbliven.

Permalänk
Medlem

Jo visst, flyger gärna lite helikopter, låst upp alla vehicle unlocks och tagit alla ribbons, bara låsa upp vapen och gå upp i rank kvar dvs flyga helikoper och få massivt med poäng.

Visa signatur

Permalänk

Köper du en dator som klarar bf3 åt mig så får du gladeligen äran att åka med mig ;>

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Flög en del i BFV, mest helikopter dock då jag tyckte flygplan var så jävla trist. När jag var ensam åkte jag bara runt och tog flaggor, ville jag skjuta nån fick man hoppa över till gunner seat snabbt som fan och dra iväg en raket, funkar inte särskilt bra men ibland har man tur.

Tipps är att vänta med flyg tills folk lär sig, alternativt adda mig när jag börjar spela om ett par veckor

Permalänk

Man blir ju "imponerad" eller kanske lite förundrad över hur vissa spelare hunnit så långt i "ranking" i spelet redan.... hur hinner ni? Blöja och sondmatning?

Jag undrar även varför man inte kan använda svenska ord när fullgoda motsvarigheter finns, dvs "skicklig"....

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funkificator:

Man blir ju "imponerad" eller kanske lite förundrad över hur vissa spelare hunnit så långt i "ranking" i spelet redan.... hur hinner ni? Blöja och sondmatning?
[B]
Jag undrar även varför man inte kan använda svenska ord när fullgoda motsvarigheter finns, dvs "skicklig"....

Kanske för att han är pure 1337 HC gamer? Läs bara vad han skrivit FFS. Noob..

Permalänk
Medlem

Jag har alltid gillat att flyga heli ända sedan Desert Combat till BF1942. Dock fattar jag inte hur man ska klara sig i BF3 med alla hightech målsökande skit som oneshottar en? Måste man "lida" i typ 1 månads gameande för att unlocka flares eller liknande?

I betan lyckades man flyga runt i ca 2 minuter max och sen var det finito.. tycker det är tråkigt som fan att bara strafea omkring i spawn för att landa direkt ifall man blir minsta skadad, man vill ju flyga runt på battlefieldet och göra kaos med AA tanksen!

Sen är det även svårt att "förstå" hur en gunner vill hur man ska flyga om man inte själv spelar gunner ibland, för att få insikt hur man ska hantera helin! Alla har ju sin egna spelstil

Visa signatur

[Stationär] i7 13700K, RTX3080Ti
[Laptop] i7 11800H + Liquid metal, RTX3070 + Liquid metal
Bild: 42" 4K 120hz
Ljud: Simgot SuperMix 4

Permalänk
Medlem

Tror jag såg ts spela häromdan. Verkar vara en förvuxen fjortis som endast gnäller och svär i chatten, inte så otroligt iofs efter hans demonstration av sin sociala kompetens i tråden.

Har för mig att han skrev något om att alla andra i hans lag sög eftersom han satt i en tank som blev sönderskjuten av motståndarlaget.

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus TUF 3080 OC + övrigt

Permalänk
Medlem

Brukar aldrig kommentera sånt här men i detta fallet lider TS av svår Hybris.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brynolf:

Tror jag såg ts spela häromdan. Verkar vara en förvuxen fjortis som endast gnäller och svär i chatten, inte så otroligt iofs efter hans demonstration av sin sociala kompetens i tråden.

Har för mig att han skrev något om att alla andra i hans lag sög eftersom han satt i en tank som blev sönderskjuten av motståndarlaget.

Vad kan man säga, stämmer till 100%, stött på lilla zhrooms här o där

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 650D Mobo: Asus Sabertooth P67 Rev. B3 PSU: Corsair AX850 CPU: Intel i7 2600K CPU Kylare: Corsair H70 GFX:
Gigabyte GTX580 SoC Ram: Corsair Dominator 8GB @ 1600mhz SSD: OCZ Vertex II 120GB Trogen CRT användare! Upplösning:1280x1024 @ 85fps/hz Battlefield 3: 85fps/hz Inställingar: Ultra Kantutjämning: Allt av

Permalänk
Medlem

Jag blev faktiskt lite imponerad av dig Zhrooms, efter att ha sett din jet-video i betan, men ack så lurad jag blev. Lär dig att visa respekt mot människor, så kanske du till och med hittar en kompis som är villig att flyga åt dig.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

Jag har lite erfarenheter men har dock inte flares

Permalänk
Medlem

Tyckte du inte spelet var värdelöst?

Permalänk
Medlem

Flyga? Helikopter? wut?

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag har ALDRIG mött någon bättre sniper än mig på BC2, dödat över 1000 med GOL, ingen sniper har någon chans mot mig, det är ingen idé för andra laget att köra sniper när jag är emot dom.

Alltså den här killen är ju guld för fan! Jag måste genast läsa igenom fler av hans inlägg, det bästa jag läst på länge. Jag gillar att killen verkligen verkar övertygad om allt han skriver om att han är bäst i världen mer eller mindre. Varför är han inte med i någon klan ännu och vinner alla turneringar i alla spel?

Permalänk
Medlem

Stor i orden, liten på jorden.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo