Permalänk
Medlem

Cdon.com erbjudanden!

Tja!

Funderar på att införskaffa mig nya delar till datorn och såg för någon månad sen att cdon.com hade 5% rabatt på datorkomponenter men även rabatter på en hel del andra saker såsom CPU och grafikkort. Har för mig att det fanns GTX 580 för ett bra pris.

Frågan är alltså. När kommer liknande erbjudanden? Ser i nuläget att det bara är 5% rabatten tillgänglig.

Hade bra!
// BrorZone

Permalänk
Medlem

Omöjligt för oss att veta, de annonserar inte i förväg när sådana erbjudanden ska komma. Däremot finns det företag som gör det, Kompletts 1337-deal är ett sådant exempel. Du får helt enkelt hålla utkik framöver, möjligtvis kan det vara så att nya erbjudanden för oss på SweClockers blir framåt jul.

Permalänk
Medlem

5% är hela tiden och har varit ett erbjudande i slutet av månaden den senaste fyra-(?) månaderna som ligger på 15% på utvalda varor.
Följ deras tråd här på Sweclockers så får du veta när det börjar.

Permalänk
Medlem

Tack för svar grabbar!

Permalänk
Medlem

Väldigt enkelt att hålla koll på ärligt talat.
Varje månad från den 20-siste.

Håll koll i CDON tråden på swec, edin skriver alltid ungefär när det kommer, ex "håll utkick i slutet av veckan" då vet man ungefär när

Kompletts är annorlunda, dom harbara 1 vara till 50% , tycker om cdons rea bra mycket mer då dom har en hel hög med saker samt det kommer varje månad, vilket långt ifrån kompletts är

Permalänk
Medlem

Läggd en här i Favoriter http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/
och kolla varje dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Väldigt enkelt att hålla koll på ärligt talat.
Varje månad från den 20-siste.

Håll koll i CDON tråden på swec, edin skriver alltid ungefär när det kommer, ex "håll utkick i slutet av veckan" då vet man ungefär när

Kompletts är annorlunda, dom harbara 1 vara till 50% , tycker om cdons rea bra mycket mer då dom har en hel hög med saker samt det kommer varje månad, vilket långt ifrån kompletts är

Bra då vet jag! Hade ingen aning om att det var från den 20:e så..