Trött på fps, moba..

Permalänk
Medlem

Har du inte spelat Total War-spelen är dessa ett måste i mitt tycke!

Permalänk
Medlem

Portal är för lätta spel enligt mig, båda 1 och 2 är för korta och inte så jätte kluriga.

Svårt spel som är kul också är väll Diablo 2, men spela inte för länge i sträck.. då blir det tråkigt

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Xtia xProto-L
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo
Motherboard: Asus ROG Strix X570-i Cooler: AC NeXXos 1080mm
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Göra ett eget spel, mycket att göra, kul som fan (enligt mig), utmanande och så kan du göra PRECIS HUR DU VILL! Helt awesome :] Tänkte mest om du ville fördriva tid med någonting kul

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Medlem

mass effect 1&2 och mafia 2 är ju väldigt bra och spännande.
Om du gillar simulatorspel så kan jag rekomendera DCS A-10C, de är helt fantastiskt.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Har just börjat spela lite Assasins Creed 2 Själv och det är grymt kul!

Visa signatur

7800X3D, 16GB 6000Mhz, 7800XT 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nirr1:

Göra ett eget spel, mycket att göra, kul som fan (enligt mig), utmanande och så kan du göra PRECIS HUR DU VILL! Helt awesome :] Tänkte mest om du ville fördriva tid med någonting kul

Kul idé!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pjuppi:

jag har inte kört dungeon defenders, men får väll hålla med om att bastion känns som en konsollport, t ex. när man ska scrolla m.m i menyer, men själv tycker jag att kontrollerna när man kör mus+t-bord fungerar riktigt bra! jag försökte även använda min 360 kontroll till datorn men spelet ville inte hitta den

Störde mig rätt hårt på att WASD är "off-set" några grader mot spelplanen. Så om du har en gång som går på diagonalen ned mot högra hörnet så kommer du springa ut bredvid gången om du håller ned S & D. Irritationsmoment som kanske är överkomligt för de flesta.

Visa signatur

"Tråden får vara öppen så länge diskussionen hålls saklig och civiliserad. "
"... och där låser vi tråden. Tramspellar.
*Låst* "
Andreas D. ^^,
Citera för svar. =3

Permalänk
Medlem

Minecraft om du inte provat det. jag var kraftigt skeptisk till mina polare övertalade mig. Vi har en egen server, vilket kanske gör det roligare, men att hjälpas åt med projekt i minecraft och bara låta fantasin flöda är hur roligt som helst. Att man också tvingas arbeta för att genomföra projekten ger en extra dimension

Permalänk
Medlem
Skrivet av tehlily:

Minecraft om du inte provat det. jag var kraftigt skeptisk till mina polare övertalade mig. Vi har en egen server, vilket kanske gör det roligare, men att hjälpas åt med projekt i minecraft och bara låta fantasin flöda är hur roligt som helst. Att man också tvingas arbeta för att genomföra projekten ger en extra dimension

Spelat minecraft sen alpha cs det är mitt favoritspel

Permalänk

Lirar The Witcher 2 för tillfället. Älskar man snygg grafik, djup story och ett tillfredsställande och varierat stridssystem, så kan jag inte annat än rekomendera.

Visa signatur

CM HAF-X | OCZ 1250W | AsRock Z68 Gen 3 Pro | Intel i7 2600K | Corsair Vengeance 16GB | Asus GTX580 |
Corsair ForceGT 120GB | Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro | Dell 3008WFP | Windows 7 Premium 64bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ramblemoe:

Störde mig rätt hårt på att WASD är "off-set" några grader mot spelplanen. Så om du har en gång som går på diagonalen ned mot högra hörnet så kommer du springa ut bredvid gången om du håller ned S & D. Irritationsmoment som kanske är överkomligt för de flesta.

intressting....
när du säger det så, kan faktiskt hända. jag har dock spelat 10h o inte stört mig på de, så där ser man hur vissa märker av saker

Visa signatur

Dator: ASRock B650i, AMD Ryzen 7600, Corsair Vengeance 32GB DDR5, Corsair H115i Elite, INNO3D RTX 4060Ti 8GB TWINX2, SSUPD Meshlicious, Corsair SF850L skärm: Asus PB238Q, DELL U2211H kringutrustning: Corsair k70 TKL RGB, Logitech 603, SMSL SA 300, Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lundemannen:

Lirar The Witcher 2 för tillfället. Älskar man snygg grafik, djup story och ett tillfredsställande och varierat stridssystem, så kan jag inte annat än rekomendera.

Håller helt klart med. Det är ju inte allt för "vanligt" heller.

Permalänk

The witcher 2 är hur najs som helst, och defenitivt värd att köpas på strategifronten tycker jag personligen att command & conquer 3 är väldigt underskattat då det faktiskt är riktigt bra!

Om du vill känna dig lite indie och kreativ skulle jag rekommendera The humble bundle, och där går dessutom massa pengar till välgörenhet, så då kan man känna sig snäll

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citerar du så citerar jag! :D

ASUS G74SX