Impulsköpte 7970, Smart/Osmart

Permalänk
Medlem

ingen som hört något än? :/

Permalänk

Väntar på mitt XFX kort från CDON. En hel dag har det haft status. Varorna packas. :/

Visa signatur

Coolermaster HAF 932 | Cpu i5 2500K@ 4.3 GHz | Asus P8Z77-V Pro | Corsair Vengeance LP 1600 8GB | ASUS GTX680 4Gb | Crucial M4 128GB | A-Data 510 120GB | 1TB HDD Silverstone F02 | Corsair TX 750W | Noctua NH-D14 |

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på ett impulsköp från Misco, vet faktiskt inte om jag ska avbeställa eller inte. Egentligen borde jag skippa det men är roligt med nya saker, och slipper CF, samt får mer vram att använda.

Om det är ngn som vill ha det kan jag ju säkert kränga det vidare, dock ska jag fundera en stund till först. 4056kr var ju ett trevligt pris...lol....men blir 2k emellan om jag får 1k för varje av mina CF kort.

Permalänk
Medlem

Still nothing?

Permalänk
Medlem

Neh, händer inte mycket med min order, börjar tro att dom väntar ut mig för att se om jag avbeställer.

Permalänk

Har fortfarande inte hört något från CDON...

Permalänk

Någon som vet hur man gör om man skulle vilja avbeställa?
Väldigt trött på att vänta och är inte helt hundra om jag behöver prestandan som finns i ett 7970...
Så är ju Kepler runt hörnet nu med. Borde sänka priset på t.ex. 7900 serien.

Permalänk
Medlem

Bara att använda kontaktformuläret. Avbeställde både mitt från CDON och Misco då jag antog att det skulle ta extremt länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoelSigurdsson:

Någon som vet hur man gör om man skulle vilja avbeställa?
Väldigt trött på att vänta och är inte helt hundra om jag behöver prestandan som finns i ett 7970...
Så är ju Kepler runt hörnet nu med. Borde sänka priset på t.ex. 7900 serien.

funderar på samma! vet ej hur man gör men ring/maila dom och säg du måste ha ett kort OMG och kan ej vä'nta så säg skicka ett eller avbestä'll..

Jag själv beställde ett 7970 för 5,2 lax ett windfårs3 från webbshoppen.se och dem skriver "postorder varor kommer på 2-5dagar" det stod 5 i lager då ja beställde och beställde 29:e alltså ondag förra veckan.. i Fredags var det inte skickat än och mailade dem och hörde då skrev nå¨gon tomte typ att " vi har beställt från återförsäljarn så ditt kort är beställt :S menar det tar ca 3dagar att skicka hit upp till skellefteå så om det inte är skickat på måndag så skall ja avneställa.. då väntar ja hellre ett par veckor tilll och får ASUS dcII kylare ist som skall vara riktigt bra! 'r så less skall ALDRIG mer i mitt liv bedra INET.se där vet ja att ja har sakerna EXTREMT senast efter 3dagar oftast2 om dem har pryttlarna i lager.... mvh raevskagget

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoelSigurdsson:

Någon som vet hur man gör om man skulle vilja avbeställa?
Väldigt trött på att vänta och är inte helt hundra om jag behöver prestandan som finns i ett 7970...
Så är ju Kepler runt hörnet nu med. Borde sänka priset på t.ex. 7900 serien.

Skrivet av MystiX:

Bara att använda kontaktformuläret. Avbeställde både mitt från CDON och Misco då jag antog att det skulle ta extremt länge.

Be bara cdon att byta till ett kort som finns i lager.. Jag bytte från gigabyte kortet till sapphire kortet och fick behålla priset på 4200kr (kortet var hemma hos mig 2 dagar senare) . Cdon brukar vara bra att ha och göra med.

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 7970 - xonar d1 - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ QPAD 5k - QPAD MK50
Citera!