vill recorda mer en 3.90 g på fraps

Permalänk

vill recorda mer en 3.90 g på fraps

hej jag har fraps och recordar lol men de kommer bara i 3,90 g alltså många små clip hur gör jag för ett långt klipp

Permalänk
Medlem

Gör flera kortare som du sedan klipper ihop?

Permalänk
Medlem

Tror man bara kan filma 30 sek elller liknande i free versionen av fraps.

Permalänk
Skrivet av gn1p:

Tror man bara kan filma 30 sek elller liknande i free versionen av fraps.

Har inte free

Permalänk
Skrivet av geeken:

Gör flera kortare som du sedan klipper ihop?

Det är det jag vill undvika

Permalänk
Skrivet av tobbetagg:

hej jag har fraps och recordar lol men de kommer bara i 3,90 g alltså många små clip hur gör jag för ett långt klipp

det är för att max gränsen av fil storlek ligger på 3.90gb för fraps därför blir det flera små filer, alternativt kör half size och få in mer film per fil har som sagt inte hört att du kan få högre än 3.9gb per fil.

gör du rätt vid klippningen så syns det ju inte ens att det är flera klipp heller för den delen

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D][MB: Asus ROG Strix B650E-F Gaming]
[GPU: Power Color RX 9070xt Red Devil 16GB -70mV/-10PL/2668MHz Vram OC]
[Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 Stealth][RAM: G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000MTs CL30]
[PSU: Asus ROG Strix 1000W Aura][Case: Lian Li O11D Evo RGB Black]
[DAC/Amp: Asus Xonar Essence One][Lurar: Sennheiser HD650]

Permalänk
Medlem

Går inte att ändra i Fraps. Det är en inbyggd "feature" i fraps för att hålla filerna kompatibla med alla videoredigeringsprogam.

Du skulle kunna använda program som VirtualDub för att slå ihop filerna om du inte vill öppna dom i valfritt videoredigerarprogram.

Permalänk
Hedersmedlem

Prova spela in med MSI Afterburner Beta istället, bättre på allt imo.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

MSI afterburner klara spela in filer större än så, mina brukar ligga på runt 15GB eller så när jag spelar in så, en i samma fil.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5