Muskampen 2025: Segraren korad!

Tränade krigsspel 16 tim/dygn

Permalänk
Medlem

För ca 6000 år sedan när jag var ung, då fanns det journalister som kollade upp informationen innan dem publicerar den, eftersom dem kände någon sorts ansvar pga att dem har makten att påverka människor.. Nu för tiden det verkar som att det ända dem lär sig på högskolan är vilka ord som är "häftiga" för att användas i rubrikerna, dvs det som säljer.. T.ex "kaos", "fjasko", "sex", "blodigt", "skräck...nånting", "skandal", "vansinnesutbrott", "jakten" osv... Dessutom verkar det finnas få journalister idag som vet vad objektivitet är för något...
Jag känner mig pånyttfödd när jag ser "50 saker du kan göra för att få en snabbare dator" på Aftonbladets löpsedlar...
Det betyder att det har inte hänt någon skit i världen som dem kan försöka skrämma oss med... Det visar även kvalitet på deras journalistik (även andra dagstidningar gör det, AB är bara ett skolexempel)..

Visa signatur

“Fighting for peace is like screwing for virginity.”

Permalänk

Det ryktas även att Breivik även såg det våldsamma och sadistiska programmet Tom och Jerry under sin uppväxt!

Permalänk
Medlem

Akta er för invasionen som komma skall när alla Taurens går ut och blir kallblodiga mördare i röda hattar och gröna skjortor med en pinne.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Avstängd

Norrmän är fanemig efterblivna..
Dessa roliga historier om dom är inte skämt, utan fakta.

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem

Som straff för sina handlingar får nu Breivik -50 DKP!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RambOFreAc:

Norrmän är fanemig efterblivna..
Dessa roliga historier om dom är inte skämt, utan fakta.

"Vet du varför det inte finns några tak på dårhusen i Norge?
- Varför?
Skulle vara svårt att sätta ett tak över hela norge! H3H3H3H3H3H3H

Skrivet av subruz:

Som straff för sina handlingar får nu Breivik -50 DKP!

Han lyckades inte ens "DPS VERY SLOWLY".

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP