Permalänk
Medlem

sweet :>
Tog ba 100 år å fatta att datorn va under trappan;P

Trodde den stog i en garderob först.

Permalänk

så jävla fett rumt kan inte vänta tills det släpps :S

Permalänk
Medlem

http://diablo.incgamers.com/gallery/data/562/medium/Final1low...

Du har lite kvar att göra
skämt åsido det var riktigt snyggt

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk

ska nog göra en sån där skiva till mitt rum ;S;S

Permalänk
Avstängd

Köpt röda gardiner + matta bara för Diablo 3. Whieee!

Permalänk
Medlem

Nice

Riktig fin hörna!
Blev sugen att fixa om i rummet själv.
finns det nån möjlighet man kan få se nån bild när du har ett spel igång blev nyfiken!
Annars snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelle-e:

Riktig fin hörna!
Blev sugen att fixa om i rummet själv.
finns det nån möjlighet man kan få se nån bild när du har ett spel igång blev nyfiken!
Annars snyggt!

Aboslut det ska jag ta och ordna
ska sätta upp lite mer saker bara så koimmer lite mer finish bilder upp

Permalänk
Medlem

Måste vara skönt att ha en "tyst" datormiljö. Snyggt blev det!

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Du lever som en kung (,: I wantz

Permalänk

Mycket fint gjort måste jag medge! Hoppas du njuter utav din fina spelhörna nu!

Visa signatur

GPU: AORUS GeForce GTX 1080 Ti Xtreme Edition 11G | CPU: Intel Core i7-6700k 4.0 GHz| RAM: HyperX 16 GB 2133 MHz| PCB: MSI Z170A-S02| PSU: EVGA Supernova G2 750 W | Monitor: Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS| Hörlurar: AKG K7XX | Mick: ModMic v5

Permalänk

Vad är det för fästen du har satt upp skärmarna med?

Permalänk
Medlem

Hej! Gillar verkligen din dedikation, tycker du har gjort ett monsterjobb. Högsta poäng från mig! Men när jag diskuterade detta bygge med min kollega så menade han att du föll på mållinjen då du inte satt golvlister. Därför kräver jag nu ett bevis på uppsatt golvlist så att jag inte längre behöver beefa med kollegan.

Visa signatur

There's you, and there's Lionel Richie.

Permalänk
Medlem

Väldigt simpla åtgärder men resultatet blev ju skitsnyggt!

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alex_eken:

Vad är det för fästen du har satt upp skärmarna med?

Tror det står på Sida 1 då en annan fråga

Skrivet av numri:

Hej! Gillar verkligen din dedikation, tycker du har gjort ett monsterjobb. Högsta poäng från mig! Men när jag diskuterade detta bygge med min kollega så menade han att du föll på mållinjen då du inte satt golvlister. Därför kräver jag nu ett bevis på uppsatt golvlist så att jag inte längre behöver beefa med kollegan.

Haha jag lovar att försöka få upp nya bilder innan Diablo releasen, satte för 10 min sen upp 2 hyllor över skärmen som fylls med lite smått o gått

Skrivet av Moddg33k:

Väldigt simpla åtgärder men resultatet blev ju skitsnyggt!

Tack tack !

Permalänk
Medlem

fint.
Men du måste fixa det där hålet som du borrade i bordskivan, om du inte fixar det så kommer det inte vara så snyggt om 3 månader då lacken har börjat flisa runtom hålet.

Bara ett tips

Permalänk
Medlem

Riktigt stilrent. 5p. Vet inte om du har det, men a lá G510 inspiration, kan du rotera bakskärm-ljusens RGB värden?

Permalänk
Avstängd

bara 5 dagar kvar ju

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk

Stiligt!!

Visa signatur

[Intel i7 860] [Corsair H50] [ASUS P7P55D PRO] [80GB Intel X25-M] [Antec 300] [Corsair HX650W]

HTPC[Intel i3 2100] [Scythe Shuriken] [Asus P8H67-M Pro B3] [Samsung EcoGreen F4 2TB] [Silverstone Grandia GD06B] [Be-Quiet Pure Power L7 300W]

Permalänk
Avstängd

Ser ut som skärmarna är för högt upp? annars förbannat jävla snyggt !

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Ända tills någon sätter sig på bordet.. =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Ser ut som skärmarna är för högt upp? annars förbannat jävla snyggt !

jag är 185 cm lång o överkanten på skärmarna går i ögonhöjd på mig, känns perfekt mycket mätande för att få det så med.

Skrivet av Holypalaswe:

Ända tills någon sätter sig på bordet.. =D

Det håller nog för 1 person att sätta sig, då jag även förstärkt det med ännu en regel då jag byggde ut bordet , kommer bilder

Permalänk
Medlem

Tänk er att spela Amnesia ensam i mörkret galet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Där kom bilderna som jag hörde ryktas om snyggt 10/10!

Du mena 5/5?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megagurra:

Fräsht som fan!
Negativa är väl att folk kan komma och stänga av din dator medan du spelar D3

Haha kan se rage facet i mitt huvud :):):)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macatonia:

fint.
Men du måste fixa det där hålet som du borrade i bordskivan, om du inte fixar det så kommer det inte vara så snyggt om 3 månader då lacken har börjat flisa runtom hålet.

Bara ett tips

Haha det var det jag just tänkte!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

Du mena 5/5?

Lär dig att använda "Citera flera" knappen den är inte svår att missa, Ja jag menar 5/5, 10/10, 1/1, 34524543/34524543, 1,345x10^300/1,345x10^300, etc... de betyder samma sak.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Lär dig att använda "Citera flera" knappen den är inte svår att missa, Ja jag menar 5/5, 10/10, 1/1, 34524543/34524543, 1,345x10^300/1,345x10^300, etc... de betyder samma sak.

Du menar 5/5?

Permalänk
Medlem

ASSå e det rummet bara ettspelrum elr vad är det?

Permalänk

vet ni vad error 3014 i diablo 3 betan är ?

Permalänk
Medlem

Riktigt inspirerande!