COD Black Ops 2 Trailer

Permalänk
Medlem

Lite intressant läsning för den som missat:
http://www.pcgamer.com/2012/05/02/black-ops-2-pc-will-take-ad...
http://www.pcgamer.com/2012/05/02/hard-questions-black-ops-2-...

"Focus on eSport".
Undra vart vi hörde den förut och hur det gick... (bf3).

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

CoD serien är död för mig sedan MW2 som var det sista lyckade cod-spelet cod4 var också rätt nice.
Detta värkar ju åtminstone vara något nytt för serien och sen så kommer det säker gå att köpa en rysk cd-key för 130 spänn, blir nog ett köp

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Sorry men COD skall utspelas i dåtid, har aldrig förstått det roliga med MW är, samt att de 2 första COD + WAW + BO har varit precis det jag vill ha. Och efter BO har jag alltid hoppats på en vettig uppföljare då MW3 är ingenting jag brydde mig om, och nu detta?? Det är kalla kriget jag vill ha!!
Själv vill jag dock se en ny Wolfenstein än detta!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfmimd:

Ser faktiskt fram imot spelet!

Trayarch(?) Kan faktiskt göra Zombies!

Hur går det ihop med din signatur? Jag citerar: "Jag är en BF3 Fanboy alla som gillar CoD kan dra något gammalt över sig.. Vänta ni har ju CoD!".

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

CoD är mer underhållande då man utvecklas som spelare och får snabba reflexer etc.
Dock var faktiskt BO väldigt buggigt när det kom för folk som satt på gammla skit riggar...
Hade min gammla burk då och hade aldrig några problem med spelet hade det direkt på release dagen.
Problemet som jag förstod det då var att det belastade hdd extremt mkt tror jag....hade ssd då så det kanske var därför mitt flöt fint vad vet jag.
Tycker själv att bf3 är väldigt snyggt och var ganska kul första veckan men sen vart d tillbaka till bo o cod4.
Det var cod4 som frälste mig till fps jag gillar att det är snabbt... orealistiskt? vem bryr sig...

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z390 CPU: i7 9700K H2O Kylning: Custom H2O Minne: Corsair Vengeance 3000Mhz 16Gb Grafik: EVGA GTX1080 FTW Diskar: Kingston A2000 M.2 NVMe 500Gb, Samsung 860 EVO 1Tb PSU: Cooler Master Silent Pro M2 1000w Chassie: NZXT 610 Phantom white Skärm: Acer Predator XB241YU 1440P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxics49:

Ge mig EN anledning till att köpa detta ens till grannens hund....

Svårt å se vad hunden skulle med de till, så där har du faktiskt en poäng.

Skrivet av Woxics49:

Rensa upp folks åsikter? har inte Sverige yttrande frihet?

Visst, så länge de inte inskränker brott mot: uppvigling, förtal etc.

Känns som din yttrandefrihet är sänkt till botten.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Om spelet blir snyggare och singelplayern (ja MP har en förmåga utav att alltid vara likadan..go CS i 2012 format) kommer jag fixa det på ett enda villkor, dom har lagt in massa special styrkor så att alla ska kunna känna sig hemma i sin egen nationalitet. Någon som vet om Sverige har en motsvarighet till dessa styrkor och om dom i så fall är med? om så är fallet kommer jag köpa det, sen om så är fallet och alla snackar svenska tänker jag TILL OCH MED rekommendera spelet. Senaste COD jag rekommenderade var WAW ^^

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 32GB (4x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Skrivet av The Mupp:

det är inte nån direkt nyhet att genomsnitts åldern på dom som spelar de nyare COD spelen är låg.

jag hoppas du skojar... ända sen Call of Duty 4 så har alla COD spel vart kvanitet före kvalitet.

och ändå posta du igen 1 minut senare

Statistik på det tack...räcker inte med "det är inte nån direkt nyhet att genomsnitts åldern på dom som spelar de nyare COD spelen är låg"...
Som att säga att det grafikkortet är bättre än det andra....funkar inte här på Sweclockers ...grabben;)

Show us some hard facts...otherwise it is pure bullshit!

De Cod-spelare jag känner är jag själv 43år och svärfar 60år...alltså hävdar jag att medelåldern är 51år...det är vad jag känner till...har ingen annan statistik än...43+60/2=51... men det är allmänt kännt för mig:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Statistik på det tack...räcker inte med "det är inte nån direkt nyhet att genomsnitts åldern på dom som spelar de nyare COD spelen är låg"...
Som att säga att det grafikkortet är bättre än det andra....funkar inte här på Sweclockers ...grabben;)

De Cod-spelare jag känner är jag själv 43år och svärfar 60år...alltså hävdar jag att medelåldern är 51år...det är vad jag känner till...har ingen annan statistik än...43+60/2=51... men det är allmänt kännt för mig:)

tror nog lika mycket på dig som du tror på mig "gubben"
alla COD spelare jag känner (cirkus 16 stycken) är min lillebrors polare som har vart galna i serien i flera år och han är 14 nu so I let you do the math....

utöver det lyssnar man på alla som pratar och skriker i sina mikrofoner så tror jag verkligen att medelåldern är under 16...

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Skrivet av The Mupp:

tror nog lika mycket på dig som du tror på mig "gubben"
alla COD spelare jag känner (cirkus 16 stycken) är min lillebrors polare som har vart galna i serien i flera år och han är 14 nu so I let you do the math....

utöver det lyssnar man på alla som pratar och skriker i sina mikrofoner så tror jag verkligen att medelåldern är under 16...

Du kan ju följa denna tråden:

http://www.sweclockers.com/forum/128-call-duty/1109583-da-de-...

Just nu visar den att ca 30% av Codspelarna är över 20år...tycker att man har lämnat barnåldern när man är över 20år...;)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Du kan ju följa denna tråden:

http://www.sweclockers.com/forum/128-call-duty/1109583-da-de-...

Just nu visar den att ca 30% av Codspelarna är över 20år...tycker att man har lämnat barnåldern när man är över 20år...;)

intressant vinkling av din egen tråd då det säger att över 50% är under 20. utöver det så har bara 31 personer röstat vilket gör att tråden inte har mycket till bevis värde och speciellt inte då jag antar du har tipsa dina jämngamla kompisar om tråden. Och sen ska vi inte ens börja prata om hur du grupperat ihop åldern 11 till 20.........

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

43+60/2=73
(43+60)/2=51.5
Du glömde parantesen

OnT: Varför säger alla att cod är skit över EN trailer, när vi har fått lovord ifrån Trayarc

Permalänk
Skrivet av Wully:

43+60/2=73
(43+60)/2=51.5
Du glömde parantesen

OnT: Varför säger alla att cod är skit över EN trailer, när vi har fått lovord ifrån Trayarc

Tack Wully...jag väntade på den:)

Visa signatur

Permalänk

Hoppas verkligen att detta blir CoD dödaren. Serien har blivit våldtagen sen Mw2. Tycker att Crytek ska få ha all sci-fi-futuristic stuff för sig själva, de kan ju ändå leverera bra spel Detta ser riktigt ruttet ut!

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Jämför du Call of Duty 1 och 2 med Black Ops? xD
Eller menar du Modern Warefare 1 och 2?

Tycker Modern Warfare 1 och 2 var bra. Rolig singeplayer. Ja jag jämförde cod 1 och 2 med black ops. CoD slog ju ut MoH när det kom ut. MoH var bäst förr särskilt Allied Assault (stavning). Riktigt kul spel.

Ha de gott CoD är jävligt bra spel.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Same same, different name.

Förstår inte varför Treyarch måste sträva efter att göra precis som IW gör? Att varva upplagor som handlar om modern krigsföring med upplagor som handlar om specifika tidsepoker var väl en av få ljusglimtar med serien. Nu känns det snarare som vi har fått ett spel som kanske inte borde heta Black Ops II, utan snarare Modern Warfare 4?

Skrivet av korreWorre:

Lite intressant läsning för den som missat:
http://www.pcgamer.com/2012/05/02/black-ops-2-pc-will-take-ad...
http://www.pcgamer.com/2012/05/02/hard-questions-black-ops-2-...

"Focus on eSport".
Undra vart vi hörde den förut och hur det gick... (bf3).

Helt klart ett försök till att rädda den sviktande PC-försäljningen. Lät väl likadant inför Black Ops, och vad vi fick var den mest usla portningen som någonsin gjorts. Är väl fortfarande buggigare än buggigast?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Tycker Modern Warfare 1 och 2 var bra. Rolig singeplayer. Ja jag jämförde cod 1 och 2 med black ops. CoD slog ju ut MoH när det kom ut. MoH var bäst förr särskilt Allied Assault (stavning). Riktigt kul spel.

Ha de gott CoD är jävligt bra spel.

Anledningen till att jag frågade var att jag tyckte det var lite skumt att jämföra spelen med Black Ops då det är 8/5 års åldersskillnad mellan dem

Jag tyckte förut, när jag började spela FPS lite mer (för ca 2 år sen) att CoD-serien hade riktigt bra spel, älskade MW 1 och 2, dock var det innan jag provade BFBC2, som gjorde att jag helt vände ryggen åt CoD spelen, och sen kom Black Ops, fick det i julklapp av faderskapet om jag inte missminner mig, och blev otroligt besviken, och MW3 räckte det med 15 minuter för att se att det inte var något för mig.

Antar att jag snabbt tröttnade på serien då alla spelen var i stort sett identiska, och gameplayet snabbt blir enformigt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Varför är videon i så dålig kvalitét? Ser ut som en ps2-trailer för fan.. :/

Permalänk
Medlem

Call Of Duty 2 och 4:an var och kommer vara de bästa COD spelen genom tiderna. World At War var trevligt med Zombies, fy fasen vad många timmar man nöte med det. Lirar lite ibland fortfarande.
Black Ops Zombie hade inte riktigt samma känsla men mycket bättre banor än WaW.

Men man kan ju tänka sig vad som hände efter WaW. Jo konsolerna slog igenom stort, så blev MW2 total konsolport sen dess har COD gått utför och hamnat i konsol träsket.

Att MW2, BO, MW3 är baserad på exat samma motor som COD4 är skamligt det också.
Nu med Black Ops 2 som är fortfarande baserad på samma motor, kan de bara glömma att jag skaffar det.
Har testat varenda COD spel och nu får det vara nog.
Om de ska få tillbaka mig så kan de börja med att uppdatera sin motor, men det kostar väl för mycket.
Näh BO2 får förhoppningsvis vara COD seriens dödare, men har inte det sagt med MW2, MW3, Black Ops innan så likt fan kommer det komma en till spel till serien nästa år. Bara vänta till den 14 November så kommer de att snackas om nästa COD.

/Killen som lirat COD serien i över 5000h.

Permalänk
Medlem

Ser helt ok, med modtools, dedikerade servrar, inbyggd konsoll, ändra fov, bättre optimering än BO kan det bli något.

Permalänk
Medlem

Varför ska de kopiera homefront? vill ha något nytt.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av ivek:

Ojojoj redan nu ser man hur många avundsjuka bf 3 spelare börjar snacka skit om black ops 2 hahaha joo grabbar det var ett år sen black ops kom ut o fotforande är det fler spelare som lirar black ops både på konsol o pc än vad det är som lirar bf 3 ....rätt kul faktiskt då bf3 tröttnade man på efter nån vecka men black ops lirar man än. Många klagar på grafiken i black ops men grafiken är inte allt det är känslan o den känslan lär bf3 aldrig ha eller jo kanske om nåt år ni får gärna gnälla på grafiken...men tempot o spelkänslan vinner i längden framför massa buggar o strul tråkigt för hur många av er kunde spela bf3 utan problem den första månaden..?? Läs i forumet så lär du hitta en hel del får inte igång bf3 , massa buggar o massa annat. Så hellre ge pengar för ett spel som är kul problemfritt o helt okej action än o stödja ett företag som dike som ger ut ett ofärdigt spel.....snacka om lura folk på pengar o jag vill lämna eller ge bort bf3, men vet ni vad?? Det går inte eftersom dike vill mjölka folk på pengar genom att lura var o en att man blir tvungen o köpa ett nytt spel/kod sen upptäcker man vilket bajs det är o där sitter man med skiten som man inte vill ha öööö mjölk mjölk nån???? O joo jag kör med ett gtx580 3gig i7 2600k 8 gig ram o så datorn dög till men synd att spelet va så dåligt gjort med massa buggar, ett ofärdigt spel helt enkelt....sooooo pllllzzzz shut upp
En Anna fråga som jag brukar fråga mig själv är om dice skulle vara amerikanskt företag o det andra svensk skulle folk gnälla lika mycke??? Naja det tror jag inte eftersom ett svenskt företag misslyckades så grovt o alla som har köpt o rustat upp datorerna för massa pengar inför bf3, självklart sitter ni där utan nån schas o varken ge bort eller byta sälja spelet så tror jag avundsjukan smyger sig på o då skitsnacket kommer fram psstt mw3 suger men ändå ROLIGARE än bf3 på många sätt o viss men bf3 är självklart snyggare det fattar vem som helst. Ni får gärna sitta där med ångest o försvara erat bf3 men jag vägrar säga att ett ofärdigt spel är okej att lura på barn o ungdomar o dom flesta runt 12

Riktigt svårt att ens förstå vad du skriver, men vad jag har förstått så tar du det som fakta att cod är roligare än bf3, fast det egentligen bara är din åsikt. Sen är du ju faktiskt den första i denna tråden som ens nämner bf3.
Nej, alla gillar inte "känslan" i cod, och målet med bf3 är inte att försöka kopiera cod-känslan, så det spelar ingen roll hur länge du väntar på den.

Permalänk

Verkar ju vara riktigt dåligt.......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Hur går det ihop med din signatur? Jag citerar: "Jag är en BF3 Fanboy alla som gillar CoD kan dra något gammalt över sig.. Vänta ni har ju CoD!".

Haha väntade på den!

Jag gillar inte Modern Warfare serien då jag tycker att den är kass... Den som har gjort MW serien är ju IW. dock så gillade jag BO för zombie banorna

OBS: Detta kommer från killen som har modern warfare 1-3

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem

snälla kan inte några fler skriva om att det ser likadant ut som dom andra, eller att cod suger, snälla skriv samma sak om igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ivek:

Ojojoj redan nu ser man hur många avundsjuka bf 3 spelare börjar snacka skit om black ops 2 hahaha joo grabbar det var ett år sen black ops kom ut o fotforande är det fler spelare som lirar black ops både på konsol o pc än vad det är som lirar bf 3 ....rätt kul faktiskt då bf3 tröttnade man på efter nån vecka men black ops lirar man än. Många klagar på grafiken i black ops men grafiken är inte allt det är känslan o den känslan lär bf3 aldrig ha eller jo kanske om nåt år ni får gärna gnälla på grafiken...men tempot o spelkänslan vinner i längden framför massa buggar o strul tråkigt för hur många av er kunde spela bf3 utan problem den första månaden..?? Läs i forumet så lär du hitta en hel del får inte igång bf3 , massa buggar o massa annat. Så hellre ge pengar för ett spel som är kul problemfritt o helt okej action än o stödja ett företag som dike som ger ut ett ofärdigt spel.....snacka om lura folk på pengar o jag vill lämna eller ge bort bf3, men vet ni vad?? Det går inte eftersom dike vill mjölka folk på pengar genom att lura var o en att man blir tvungen o köpa ett nytt spel/kod sen upptäcker man vilket bajs det är o där sitter man med skiten som man inte vill ha öööö mjölk mjölk nån???? O joo jag kör med ett gtx580 3gig i7 2600k 8 gig ram o så datorn dög till men synd att spelet va så dåligt gjort med massa buggar, ett ofärdigt spel helt enkelt....sooooo pllllzzzz shut upp
En Anna fråga som jag brukar fråga mig själv är om dice skulle vara amerikanskt företag o det andra svensk skulle folk gnälla lika mycke??? Naja det tror jag inte eftersom ett svenskt företag misslyckades så grovt o alla som har köpt o rustat upp datorerna för massa pengar inför bf3, självklart sitter ni där utan nån schas o varken ge bort eller byta sälja spelet så tror jag avundsjukan smyger sig på o då skitsnacket kommer fram psstt mw3 suger men ändå ROLIGARE än bf3 på många sätt o viss men bf3 är självklart snyggare det fattar vem som helst. Ni får gärna sitta där med ångest o försvara erat bf3 men jag vägrar säga att ett ofärdigt spel är okej att lura på barn o ungdomar o dom flesta runt 12

Du är tolv >.>

Anledingen till att folk är trötta på COD är för att MW släpptes för flera årsen! det har inte kommit ett nytt Modern Warfare på jag vet inte hur länge.... visst lite expansion pack har ju kommit men inget nytt!

Därför tycker detta är spännande då ett nytt CoD kommer släppas! senaste CoD som släpptes var ju BO

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem

Man får hoppas det här är sista spelet innan nästa generations konsoler. Hoppas de gör en ny motor och börjar om från början med andra värlskriget, vill se fler sådana spel nu, modernkrigsföring börjar bli lite uttjatat.

Visa signatur

9800X3D|Asus TUF B650-Plus WIFI|Thermalright Phantom Spirit 120 Evo|2Tb NVME|Gigabyte RTX 3080 Ti|6000mhz CL30 32GB|Corsair RMe 1000w|Fractal North|LG 240hz 1440p OLED 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfmimd:

Haha väntade på den!

Jag gillar inte Modern Warfare serien då jag tycker att den är kass... Den som har gjort MW serien är ju IW. dock så gillade jag BO för zombie banorna

OBS: Detta kommer från killen som har modern warfare 1-3

Då hänger jag med.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alliaria:

Treyarch har annonserat ut Black Ops 2. Här är trailern:

http://www.youtube.com/watch?v=x3tedlWs1XY

http://www.facebook.com/codblackops
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x3tedl...

Vad tycker ni?

Sjukligt dålig trailer enligt mig, dålig grafik osv osv, cold war eran är helt borta...

Ser ut som att vara vilket spel som hellst men INTE ett cod spel! ser ju ut att vara robot spel, rymd spel eller nått :S

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tasorrog:

... dom försöker mjölka den döda kosan igen...
Ett till spel där dom "SNÄLLA" amerikanarna ska döda dom onda stygga ryssarna... föstår inte att dom kan copy/paste och sen känna flera miljarder på alla skräp spel dom gör.
CoD word at war, va det sista bra CoD spelet.

Nu för tiden kan man väl köra med Nord Korea...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|