CoD: Black Ops 2 Multiplayer Reveal Trailer

Permalänk
Medlem

CoD: Black Ops 2 Multiplayer Reveal Trailer

Påminner enligt mig om spelet Blacklight Retribution

Och snälla, ni cod-hatare kan strunta i att posta i tråden, jag och många andra bryr oss inte.

Detta är givetvis på konsol, klart det inte ser superbra ut, PC versionen kommer inte bli portat och det kommer även få DX11 support så på PC kommer det se bättre ut!

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Undrar om det finns någon på Sweclockers som gillar CoD?

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem

Tycker det såg ganska risigt ut..

Permalänk
Medlem

För mycket framtidsgrejer, grafiken har inte utvecklats som de ser ut och vapnen låter konstigt.
Har aldrig gillat CoD Black Ops, däremot MW2 och 3 + CoD 4 är grymma lir!

Visa signatur

Chassie: Cooler master HAF 932 Advanced. Moderkort: Asus Maximus IX Hero Z270. Processor: Intel i7 7700K. RAM: Corsair 16GB 3000Mhz. PSU: Corsair TX850M. SSD: Samsung 960 EVO 250GB. GPU: EVGA 1080Ti 11GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Undrar om det finns någon på Sweclockers som gillar CoD?

Eftersom det finns en hel forumsdel dedikerad till CoD så antar jag det.

http://www.sweclockers.com/forum/128-call-duty/

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

1an var ok men detta ser förjävligt ut.

Visa signatur

Pc 1 : Gigabyte gtx 670 / I7-3770K / 8gb Ripjaws 2133mhz / 850W corsair / Z77A-GD65 / 1 tb hdd / Nzxt phantom fulltower

Pc 2 : Gigabyte gtx 670 / I5 2500K / 8gb 1600mhz vengeance / 650W platinum / Asus p8z68-v pro gen 3 / 1 tb hdd / Lian li pc 05an

Permalänk
Medlem

Tror pcversionen kan bli bra med dedikerade servrar och dx11. Treyarch bryr sig iaf lite om pc användarna. I övrigt så såg det inte ut som cod, banorna, framtidsvapnena osv. gameplayet lär väl vara ganska likt dock, blir nog ett köp.

Visa signatur

9800X3D|Asus TUF B650-Plus WIFI|Thermalright Phantom Spirit 120 Evo|2Tb NVME|MSI RTX 5080|6000mhz CL30 32GB|Corsair RMe 1000w|Fractal North|LG 240hz 1440p OLED 27"

Permalänk

Det är kul enligt mig hur stora kanaler på YouTube får kopiera denna trailer, medan ingen annan får Men enligt mig ser det ut som en mix av Battlefield, Halo och Hawken. Ingen idé att ljuga, det kommer ändå att köpas.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk

Häftigt!

Visa signatur

TELEFON: Samsung Galaxy Note 10+ SURFPLATTA: iPad

Permalänk
Medlem

haha jadu mw3 var ett totalt fiasko, och jag som la ut 600kr på detta spel kan ju känna mig rent blåst på pengar. Tror ej att det blir ett köp, kanske när spelet kostar 200kr.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Intressanta är ju:

Alla skriker efter nytänkande hur uttjatat Modernwarefare grejen är - samtidigt gnäller alla på att de inte alls ser ut som modernwarfare.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Skrivet av snozan:

Intressanta är ju:

Alla skriker efter nytänkande hur uttjatat Modernwarefare grejen är - samtidigt gnäller alla på att de inte alls ser ut som modernwarfare.

Det vore omöjligt att hålla med mera än jag gör för tillfället.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Avstängd

hehe ''The future is black'' if u know what i mean ;)...

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk

Lirade mycket MV1 och 2 men trean var så lik de föregående att man inte ville lägga pengarna på det. Black ops var aldrig någonting för mig, föredrar BF3 men ser väldigt lovande ut att det verkar bli lite förändringar till skillnad från MV serien

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Inaktiv

Tycker Hud:n ser lite efterhands redigerad :/ Men vi vet ju alla att detta kommer spelas dom två första månaderna sen går alla tillbaka till mw3 och säger att det är det bästa cod, det händer varje nytt spel i serien...

Permalänk
Medlem

Asså det ser ju bara helt överdrivet ut kommer nog inte köpa det och du har rätt det ser lite ut som blacklight!

Permalänk
Skrivet av ormey:

Tycker det såg ganska risigt ut..

MW var grymt kul, MW2 var också ganska roligt, BLOPS var helt okej, MW3 har jag knappt lirat och jag har inga höga förhoppningar för BLOPS2. CoD har alltid varit en rätt bra serie men det har sakta men säkert gått utför de senaste tre-fyra åren.

Permalänk
Medlem

Är denna videon seriös?

Permalänk
Medlem

Kolla 00.22, är det ett litet wh som sticker fram där? Isåfall ÄR detta BLR..........

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Favoriten är cod 4 samt lite mw2, men detta är för spaceat för min del.

Permalänk
Medlem

wallhacks direkt inbyggt i siktena... lawl

aldrig någonsin har det varit en bra idé med multiplayer spel som direkt ger en wallhacks. inte bara för att det är extremt larvigt och "noobigt", alla hackers kommer ha jävligt kul med när koden finns där direkt, brukar sällan vara problem att utnyttja det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Tror pcversionen kan bli bra med dedikerade servrar och dx11. Treyarch bryr sig iaf lite om pc användarna. I övrigt så såg det inte ut som cod, banorna, framtidsvapnena osv. gameplayet lär väl vara ganska likt dock, blir nog ett köp.

Håller med. Tror nog faktiskt att jag köper det här spelet. Jag gillade Black ops tack vare att treyarch vågar testa på något annat + dedi servers och DX11 stöd.

Det känns lite som att MW serien är samma sak hela tiden med olika vapen / maps, storyn förblir densamma. Treyarc vågar testa lite andra saker som t.ex kalla kriget som Blops handlade om. Jag gillar sånt.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

tror det blir att köpa BO:2,trailern kanske var lite jlumpigt gjort.man vill ju få känslan att "YES! det här måste jag köpa!" men,men zombies..det är höjdpunkten,treyarch är en mycket bättre spelstudio än IW,treyarch lyssnar ju iallafall lite på community

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

jag kommer defenitivt köpa det iaf, black ops är det spel som ja spelat mest hittils tror jag med typ 1200+timmar +300h singleplayer + zombies.. men ja tycker det ser rätt risigt ut även för att vara på kosol :/ men sen hörde ni ljudet på några av vapnen?? lät ju som nå ärtbössor! nåja ja tänker köpa och "se själv" endast för black ops 1 var så kul enligt mig..

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk

skulle nog hellre slipa av mig ansiktet med finkornigt sandpapper än att ens tänka på att köpa detta spel.

Permalänk
Skrivet av challemann:

skulle nog hellre slipa av mig ansiktet med finkornigt sandpapper än att ens tänka på att köpa detta spel.

Bra inlägg, nu vet vi det.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Dom har bara börjat med framtidsspel nu för att andra gör det. Asså vafan jag VILL INTE ha framtids fps spel.
Det ska helst vara WW2 men modern war är OK dock så hatar jag spel som föreställer framtiden, i alla fall dom som är överdrivna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

jag kommer defenitivt köpa det iaf, black ops är det spel som ja spelat mest hittils tror jag med typ 1200+timmar +300h singleplayer + zombies.. men ja tycker det ser rätt risigt ut även för att vara på kosol :/ men sen hörde ni ljudet på några av vapnen?? lät ju som nå ärtbössor! nåja ja tänker köpa och "se själv" endast för black ops 1 var så kul enligt mig..

Älskar BO Zombies, men även om BO2 Zombies blir najs så tänker jag först och främst skaffa lite fler maps till första BO Zombies

Permalänk
Medlem

haha, spelet blir bara sämre och sämre :/ efter mw1 har det bara gått neråt.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (: