[GW2] [WotN] Wrath of the Northmen - Far Shiverpeaks

Permalänk
Medlem

[GW2] [WotN] Wrath of the Northmen - Far Shiverpeaks

Nu har vi öppnat rekryteringen för vår nystartade guild [WotN]!

Om oss
Guilden skapades av mig och min pojkvän efter vi varit med i en av de större guilderna på servern, där vi inte riktigt hittade ett "hem". Vi valde därför att gå vår egen väg på grund av att vi tycker att stora guilder lätt blir opersonliga om man inte är med från början.

Vi har tidigare spelat allt från Silkroad online till Allods online, Aion, Warhammer online, WoW, SWTOR m.m.

WotN kommer att hållas som en relativt liten guild som man känner sig som en del av, där man får hjälp när man behöver det. Det är inte OK att bli ignorerad i guildchat eller på VoIP när man ställer en fråga för att ingen känner dig och därför inte orkar/brys sig om att svara.

Det ska vara kul att spela ett MMO, och det blir 100 gånger roligare om man spelar med vänner.

Vårt fokus är allt i spelet utom WvW som vi ej kommer skaffa några guild-upgrades för. Det går självklart bra att delta men det är inget som Guilden kommer att köra. Detta gör det därför teoretiskt möjligt att söka till våran Guild oavsett vilken server du befinner dig på, om det skulle kännas som ett stort hinder att byta server.

Vi består just nu av 12 vänner och vi vill gärna ha Dig att spela dungeons, pvp, farma, prata strategier och crafting m.m. med.

Vad vi söker
*Alla nuvarande medlemmar i Guilden har någon form av gaming bakgrund och vi vill gärna att fallet ska fortsätta vara så, därför söker vi erfarna Gamers. Du ska veta hur man spelar och kunna grundläggande saker som vilken vanlig gamer som helst bör kunna.

*Vi är ingen "hardcore" guild men vi vill helst ligga över medel när det gäller kunskap och skill. Vi söker därför dig som är Semi-Hardcore, du som läser på om spelet och tar reda på saker utanför din speltid.

*Vi vill att du lägger ner minst ca 15-20 timmar i veckan på spelet

*Du är minst 18 år gammal

Rekrytering
Vårt mål är att vara en internationell Guild med schysta och med tiden, erfarna medlemmar.
Är vi rätt val för dig?

Spelar du på Far Shiverpeaks eller kan tänka dig att gästa när det blir möjligt?

Läs våra regler och skicka iväg en applikation på vår hemsida:
http://wrathofthenorthmen.shivtr.com/forum_threads/1239758

Hoppas vi ses!

//GMs, Locice.1829 & Softpaw.9625

Permalänk
Medlem

Vi har fått in några nya, men vi söker fortfarande många starka medlemar!

Permalänk
Medlem

Synd ni inte satsar på WvW :/ Jag, min bror och säkerligen några av hans IRL vänner letar gille med flertalet svenskar men vi tycker om WvW.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.