Permalänk
Medlem

Gick nog lite överstyr nu, men jag slog till på en MSI GT60 0NC-204NE från Komplett nu när dom har helgerbjudande på den (11990 kr).

Tänkte att 3000 kr extra kan väl en I7, 4GB mer minne och 1,5GB extra videominne vara värt. Vet inte om det var klokt, Medions 17" med liknande spec (mer minne, mer disk, mindre videominne) är ju en tusing billigare, men den tror jag hon tycker är för stor.

Det här med att köpa laptop är f_n svårt, fick världens ågren nu när jag såg att Medion 17" är en tusing billigare :-/

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Gick nog lite överstyr nu, men jag slog till på en MSI GT60 0NC-204NE från Komplett nu när dom har helgerbjudande på den (11990 kr).

Tänkte att 3000 kr extra kan väl en I7, 4GB mer minne och 1,5GB extra videominne vara värt. Vet inte om det var klokt, Medions 17" med liknande spec (mer minne, mer disk, mindre videominne) är ju en tusing billigare, men den tror jag hon tycker är för stor.

Det här med att köpa laptop är f_n svårt, fick världens ågren nu när jag såg att Medion 17" är en tusing billigare :-/

Tyvärr är det ju så, väntar du till efter årskiftet så kommer den säkert va bra mycket billigare.
Jag köpte precis en g55vw från webhallen för 11790, och den kommer säkert att finnas billigare om en liten stund, det viktiga är ju att du är nöjd med ditt köp
och tycker att datorn kickar ass..för de tycker jag just nu om min..ljudet var skrämmande bra för att vara en liten laptop :).