hmmm du måste ha en laddare ac-dc på 12V som du kan koppla till vägguttaget, någon adapter för routern/skärmen/telefon/bordslampa som 12V skulle säkert funkar fint.. men se till att den ska klara av att levera minst 25-30w alltså minst 2A, du kan beställa en från ebay också(men se till att köpa en med bra kvalitet för de brukar coilwhina/ge ifrån sej ljud...) sen ska du ta reda på plus och minus på adaptern och sen är det bara att löda ihop dem, se till att löda en på/av knapp till det
till att börja med dra till biltema och köpa en lödningskit(90kr eller något) sen är du klar vad ska du har krympslang till? tejp funkar fint, men ska du använda krympslang så funkar en tändare fintfint(använd den blåa låga..) och den är ljudlös också och man har får kontroll, du lär värma upp hela kabeln med den värmepistol
hmm spelar det verkligen så stor roll? du ska ha det i datorn va? du lär ändå störa dej på det efter en vecka(jag är/blev ljuskänslig pga spelande på nätterna, så leds är inget för mej, men alla är ju olika...) glöm inte att skaffa dej en på/av knapp
jag har inte laddat upp bilder på det, men funkar fint in mitt lilla chassi/bakom möbler
http://www.sweclockers.com/image/gallery/2012/03/31/20120331_...
det är en annan list, och med den kan man lysa hela rummet(7x3m)