Permalänk

Svensk bolt action only TDM-server?

Kör oftast på en BF3-server som heter GameX.co.il Israel | Bolt Sniper Only (NO KNIFE) och tycker detta upplägget är fullkomligt underbart. Reglerna är att bara bolt action snipers är tillåtna, och det är 32 players på Canals och Kharg som gäller.

Det jag undrar är därför - finns det någon liknande i Sverige så att man hade kunnat få lite bättre ping? Hade också varit trevligt med en admin som hade lyssnat när fler i chatten önskar att folk som bryter mot reglerna gång på gång (dvs dödar någon med otillåtet vapen och blir instadödad själv) blir kickade efter typ tredje gången, eller att Xbow inte räknas som ett tillåtet vapen.

Finns inte detta, ja, se då detta som en desperat uppmaning! Jag pluggar på heltid och vet inte hur man joxar med servrar så jag kan tyvärr inte göra det själv om ingen i så fall visar mig. Hursomhelst borde vi svenskar på något sätt få möjlighet att spela BF3 nerskalat till ren skicklighet snarast!

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! Låter som ett kul gamemode. En stund iaf. Ska testa det.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

Om du skriver in "bolt" i "server name" som sökparameter får du fram ett tiotal tyska servrar med ganska bra ping, vet inte om de har aktiva admins dock.

Permalänk
Skrivet av Blesk:

Tack för tipset! Låter som ett kul gamemode. En stund iaf. Ska testa det.

Skrivet av Marcusk:

Om du skriver in "bolt" i "server name" som sökparameter får du fram ett tiotal tyska servrar med ganska bra ping, vet inte om de har aktiva admins dock.

Tack för tipset, har nog bara sökt på "bolt sniper" innan. Och ja, det är grymt kul!

Permalänk
Medlem