Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mordarosten:

Hur fan kan den här tråden ha 6 sidor? Lite porr och bam, populäraste tråden evah!

Det är inget fel med lite hederlig old fashion porr. Det är en naturlig del i varje ung mans uppväxt.
Jag skulle inte skämmas över om min ofödde framtida son skulle titta på porr, han kan ju inte vara sämre än farsgubben i den åldern.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solaris:

Jag var tvungen att springa ner till Ica och köpa popcorn efter två sidor!

hahahaha

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem

Det ända du kan göra är väll att köpa en tidning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

hmm, Så du har i princip sagt tidigare i trådet att det handlar om vuxen material, du är 16..du gång på gång försöker ta bort historiken men det går inte, Livet är inte enkelt för dig huh, Fråga farsan vad han gjorde när han var ner droggad på hormoner, Du kommer ju antagligen få svaret DET HAR INTE DU MED ATT GÖRA, då svarar du desamma..och går iväg som en boss.

Dock det här med att förbjuda fps spel när du är 16 år..det gillar jag inte alls..

Kanske inte drogad men han började röka väldigt tidigt och har lovat sluta men har inte gjort det. Men när jag började så tvingade han mig för annars så skulle inte få ngr julklappar.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keffing:

Svaret på "kan han teoretiskt" är ju som sagt ja, frågan om är han verkligen kan göra det i praktiken. Om trådskaparen kan kolla upp vilken modell det är på routern så kan ju vi teknikdetektiver kolla upp om routern verkligen stödjer den funktionen.

edit: Och även trådskaparens farsa kan se vilka sidor han besökt så är det ju fortfarande möjligt att ladda ner porr till datorn utan att farsan kan se det. Finns tex en del torrentsidor som stödjer https.

Jag skrev det på sida 1 eller 2. Ngt med Thomson

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rådström:

Så, allt är ok med dig när det gäller barn om det följer FN/regeringens regler?

Jag såg någon högre upp i tråden säga att han borde prata med sina föräldrar. Vad är det som säger att de är resonliga? Om de fått för sig att FPS är djävulens sattyg så är deras ord obestridligt. (De är ju trots allt vuxna och har varit med sååå länge jämfört med en liten 16-åring) Det är knappast lätt att ta en fight mot sådana auktoritetsfigurer och att sköta sitt utan deras vetskap är i mitt tycke 100 gånger bättre. Vad är det som säger att man behöver dela sina föräldrars värderingar? Så länge man har lite vett så ser jag inget fel i att vara lite rebell och dölja för farsan att man hänger på Flashbacks hasch-forum. Något som är helt oskyldigt för en person kan vara väldigt skrämmande för en annan.

Great, då kan grabben öppna en ny flik. Annars är ju CTRL + SHIFT + N ett alternativ i Chrome.

Jaha, men lol. Nu så syns ju inte historiken. Så det var ju CTRL + SHIFT + N och inte CTRL + N.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0xzii's far:

Fadji, Du ligger riktigt risigt till!

Ja om du var det hade jag inte blivit glad:/

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Undra om hans föräldrar läser tråden om dom nu stalkar stalkar honom på nätet?

Själv kollade jag in brudar på nätet när jag var typ 12år och morsan sa knappt nått när hon märkte det (hon märkte det av en ren tillfällighet)

Har också tänkt på det men tror inte det. Däremot brossan är ju här ibland men tror inte han bryr sig/tjallar.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Inaktiv

m0xzii, hade det bara inte vart lättare att posta ett svar istället för 5 tätt efter varandra? Man kan citera flera poster i en och samma post vet du...

Permalänk
Medlem
Skrivet av danielse:

Det ända du kan göra är väll att köpa en tidning

Jag och en polare "hittade" ngr när vi lite yngre, men mina föräldrar hittade dom. Så jag tror inte det är ngn idé längre.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon183825:

m0xzii, hade det bara inte vart lättare att posta ett svar istället för 5 tätt efter varandra? Man kan citera flera poster i en och samma post vet du...

Ja, jag vet men tar en i taget för annars glömmer jag vad jag ska skriva. Tycker också att det är bekvämare så, men om det stör er så ska jag förska det.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av m0xzii:

Ja, jag vet men tar en i taget för annars glömmer jag vad jag ska skriva.

OK, ja det kan väl hända den bäste antar jag att man glömmer vad man ska skriva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Porr är helt lagligt i Sverige, ingen åldersgräns. Dock är det det i USA.
Ungdomar VET att man ska ha kondom,
de VET att sex inte är som på porrfilm,
de VET att tjejer och killar inte ser ut som de gör på porrfilm.
Det är fullt normalt att kolla på porr när man är tonåring och det är ett sätt att lära sig.
Svar på din fråga: Ja, han kan kolla historiken, men inte om du kör med ''private session'' då det sparas i RAM Minnet istället.

Klart att det finns en åldersgräns.

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Avstängd

Jupp, farsan ser allt, ingen idé att försöka dölja vad du gör. Tyvärr.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

En rad bra svar har postats - och dränkts i massor av trams, OT, otrevligheter och annat skräp. Varför förstör ni trådar för? Skärpning!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.