Permalänk
Medlem

Android på Lumia 900!

Ja, som rubriken lyder.
Kan man använda någon version av Android på en Lumia 900?
Köpte precis en Lumia 900 skulle hellre vilja ha en liknande telefon med Android.

Permalänk
Medlem

Sälj lumian då. Vad jag vet så går det inte att flasha en annan operatisystem på den.

Permalänk

Ja, det är möjligt men totalt obrukbart, kompisen lyckades få in android på sin lumina 800 men kunde varken ringa/smsa eller surfa på den, då hade han kodat och haft sig ett bra tag. Köp en androidlur istället.

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Medlem

Varför skulle man göra ett mästerverk till skit? Nejmen seriöst om du vill ha droid så köp en droid lur. Note II slår jag ett slag för

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av dallaboo:

Sälj lumian då. Vad jag vet så går det inte att flasha en annan operatisystem på den.

Skrivet av LeoCarlsson:

Ja, det är möjligt men totalt obrukbart, kompisen lyckades få in android på sin lumina 800 men kunde varken ringa/smsa eller surfa på den, då hade han kodat och haft sig ett bra tag. Köp en androidlur istället.

Skrivet av TontteJooi:

Varför skulle man göra ett mästerverk till skit? Nejmen seriöst om du vill ha droid så köp en droid lur. Note II slår jag ett slag för

Skickades från m.sweclockers.com

Tack, då vet jag. Som förväntat då.

Tänkte ha en plan ifall jag inte får sålt telefonen.

HTC One S är väl den jag tycker verkar intressant. 4,3" och ungefär samma egenskaper fast Android.