Permalänk

Speltips?

Tja ! Köpte Tomb Raider för 2 dagar sen och har redan klarat ut det. Tips på nåt spel som är typ som Tomb Raider, Far Cry 3 eller Assasins Creed?
Med bra Singleplayer Story! Eller nåt Multiplayer spel som jag kan lira med dig.

Permalänk
Medlem

På vilken konsol kör du?

Visa signatur

rig: NZXT Phantom (röd :P) | i5 3570k 4.1ghz | Corsair h100i | Corsair hx850 (röd sleeve) | Asus HD 7970 Matrix | Asus Sabertooth Z77 | Corsair Vengeance 8gb LP red | Samsung 840 250 gb ssd | 2 Wd 1.5 tb hdd | Windows 7 64bit | 3x Corsair af120 | 2x Dell U2311H
HTPC: Asus P8H77-I | i3 3220 | Asus DirectCU GTX 660 | Cooler Master Elite 120 | Be quiet 530w | 2tb hdd | 8gb Corsair Vengeance LP | Samsung 47"

Permalänk

Körde Tomb Raider och Assasins creed på Xbox och är nog villig att köpa nåt spel till xbox fall jag gillar det. Annars kan jag köra alla spel på datorn.

Permalänk
Medlem

Maffia 2 på xBox.

Permalänk

Har Mafia 2 på PC men körde det typ inget är det värt att köra elr? det är väll typ 3 år gammalt?

Permalänk

Bioshock 1 och Bioshock Infinite.

Permalänk
Medlem

Ka ske Call of Juarez:Bound in blood? Älskar verkligen spelet. Lite kort story kanske, men då är jag en person som älskar storys xD 9,99 på steam så runt 100kr för för ett av de bästa spelen nånsin enligt mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Mafia 2 Är riktigt bra. Lite kort bara men annars tycker jag dom har gjort ett bra jobb med att göra nästan varje mission rolig.

Låter nog tjatig, men ett singelplayerspel med en riktigt bra story är Portal 2. Jag tycker det för att jag gillar när man bygger stories genom karaktärer och miljön. Samt att man berättar storyn genom spelet med voice och text istället för filmsekvenser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1337zingo:

Tja ! Köpte Tomb Raider för 2 dagar sen och har redan klarat ut det. Tips på nåt spel som är typ som Tomb Raider, Far Cry 3 eller Assasins Creed?
Med bra Singleplayer Story! Eller nåt Multiplayer spel som jag kan lira med dig.

Singularity (mycket underskattat) , Bioshock serien, Dishonorerd, Ghost recon: Future Soldier.
Alla finns idag billigt att köpa förutom Bioshock Infinite som säkert droppar i pris när som.

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk

Warhammer Spacemarine, om du tycker om överdrivet manliga män som mördar horder på horder av orker och förädare till Imperiet.