[WoW] Svensk/nordisk HC Guild Sökes (Faction spelar ej roll)
EDIT: Såg nu att wowprogress hade inbyggt att man kunde söka på land.. GG Livet
Har sökt igenom WoWprogress lite och försökt googla men inte hittat ngt.. SweC kanske man hjälpa mig ta reda på om det finns någon decent Svensk WoW Guild i dagsläget? Hade varit riktigt kul om man kunde hitta en.
Just nu har jag bara hittat en riktigt bra Dansk guild som passade in perfekt, men tyvärr så höll dom tight på att kunna kalla sig "Best danish guild in the world" så en svensk hade tydligen förstört deras titel :<
Detta är väl "kraven":
Nm: 6/6 msv, 6/6 hof, 4/4 toes, 12/12 ToT
HC: 6/6 msv, 4/6 hof, 2/4 toes, 1/12 ToT
Svensk/Nordisk guild som satsar på att ha clearat all current content innan nästa patch kommer osv.
HC Kraven kan tas ned beroende på hur ny guilden är, t.ex är den skapad denna patch så räcker väl 1-2 hc i ToT bara ni nöter HC prog.
Kort om mig:
char:
Rogue, assassination, WoL rankat top 10 i varenda farmboss jag körde med Nihilum. Hade bland annat Rank 1 på Lei Shi 10HC (Kan kollas i WoL och referreras med datumen, den är rank 40/63 atm) [står 40 på raid rank, men på faktiskta listan på WoL sidan är det 63].
Currently 515 iLvl (var #1-2 gearad rogue i hela EU med 507 innan jag slutade vid jul), började nyss igen denna reset (redan fått ihop lite gear så det är bra).
Spelat samma rogue i 7 år, kompitent och seriös spelare. Spelat i server rank 1 guilder under mina dagar och senast var jag i reformade Nihilum.
Har haft ca 99% attendence under mina raiddagar. När jag joinar en guild som inte cancellar raids som bör göras osv så stannar jag tills den disbandar/slutar raida, så jag är pålitlig på de vis (orkar inte hålla på o byta upp mig om jag trivs i en guild t.ex).
irl:
19 år, bor i Stockholm. Pratglad i vent, är naturlig ledare (har varit Officer i nästan alla mina guilder, samt raidleader i några och även GM i vissa). Är trevlig och har bra tålamod/är positiv och tar konstruktiv kritik utan problem.
Jobbar som programmerare i stan, kommer hem ~18 och kan spela till 24, tror dock få guilder börjar tidigare/slutar senare.
Har f.ö. inget emot guildträffar ifall det arrangeras (skulle tycka det vore en skitkul grej ^^).
Som det är nu håller jag på att "värma upp" och kör med polare innan jag drar iväg till hardcore raiding igen.. Har sett att b.la scrubbusters söker en rogue så blir nog till att applia till dem samt andra bra guilder. Dock så skulle det vara EXTREMT jävla kul o spela i en nordisk guild, så detta skulle gå utöver allt.
Dessutom om du har/är i en guild som passar min beskrivning men icke behöver rogue så kan jag möjligen rerolla.. Alt. om eran current rogue har nämt eller känner sig sugen på o rerolla så funkar även det ^^
mvh