Wordpress Text Editor lösning?

Permalänk

Wordpress Text Editor lösning?

Jag söker en bra lösning på Wordpress text editor.
Jag har alltid problem med att få mellanrum mellan raderna att fungera, inga möjligheter till tabeller och mer avancerade saker för att göra en snygg sida.

Finns det någon bra lösning?

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem

Ctrl+enter ?
Får jag använda ibland mest för att raderna hoppas iväg för mycket.

Finns säkerligen addons som ändrar editorn helt.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk

försöker använda shift+enter men aldrig hört om ctrl+enter.... vad gör den?

ibland funkar det med shif, ibland inte.
vill jag ha två rader täta så blir de jätte täta ibland
och ibland blir mellanrummet lite större...

störigt som bara den.

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem

Nu kanske det var jag som var snabb bara, det kanske var shift-enter, ctrl-enter verkar göra samma sak som simpelt entertryck
Är shift-enter jag menar.

Klicka dig in i text-fliken där du har källkoden, kolla på hur det ser ut där avståndet är rätt och hur det ser ut där avståndet är fel, kopiera och ändra.
Är det större texter kan det bli jobbigt, men är det bara one-time för en delsida kan det ju funka.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!