Permalänk
Medlem

@Zippeer: Tack så mycket ska kolla upp dom och se vad dom har

Permalänk
Medlem

@Locnox: Men det kan komma vart i från som helst vill gärna hitta nya smaker overall, efter som man bara har 2 smaker så, jag fixade det med att det smakade bränt så nu funkar den bra

Permalänk
Medlem

Sen har ni några smaker att rekommendera, jag testar det mesta som låter gott

Permalänk

Juicemejl !!
Epiclouds Max Vg - Doughnut pounder - Farligt god att ta direkt på tungan. Risk att man dricker denna.
Epiclouds Max Vg - Glacier Banana
Cloud.Vapor - Kasai
Cloud.Vapor - Blinga
Cloud.Vapor - Iroko
Cloud.Vapor - Moabi

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Juicemejl !!
Epiclouds Max Vg - Doughnut pounder - Farligt god att ta direkt på tungan. Risk att man dricker denna.
Epiclouds Max Vg - Glacier Banana
Cloud.Vapor - Kasai
Cloud.Vapor - Blinga
Cloud.Vapor - Iroko
Cloud.Vapor - Moabi
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73203757/FullSizeRender.jpg

Gillade inte Doughnut Pounder, dock är Glacier Banana god. Favoriten är dock Strawberry Circus.

Berätta gärna hur Cloud Vapor smakerna är

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

@Gorian:
Doughnut Pounder är självklart godare att smaka direkt på än att Vejpa, I sin vejp form så är den ingen höjdare men den är inte äcklig.
Jag tycker att Cloud.Vapor har en bättre vejp smak än Epiclouds. (Men Epiclouds är godare direkt på tungan än Cloud.vapor)

Kasai har en jul smak, Typ pepparkaka/kanelbulle med en hint av vanilj.
Blinga var inget för mig direkt, Typ Apelsin alkoholhaltig smak typ som beskrivningen,apelsin Bourbon med vanilj (gillar inte alkohol normalt så )
Iroko och Moabi är relativt lika i smaken, Väldigt goda om man gillar exotiska söta fruktiga smaker . Skillnaden på dom är att den ena har en stark smak av ananas den andra en stark smak av en citrus frukt, Typ clementin eller apelsin. (ananas smaken på Iroko)

Har även testat blanda Iroko och Moabi 50/50 och det blir även gott det. Dom funkar bra tillsammans.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.

Permalänk
Medlem

Någon som har erfarenhet av http://www.eciggonline.se/e-cigaretter-e-cigg-startpaket/e-pi... ?

Är den stark, svag, mellan? Andra erfarenheter?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CitroFrukten:

@Gorian:
Doughnut Pounder är självklart godare att smaka direkt på än att Vejpa, I sin vejp form så är den ingen höjdare men den är inte äcklig.

Smaken är som baken, doughnut pounder är min absoluta favorit juice alla kategorier, har nog provat en hel del juicer..vejpa den "äcklig" nej väldigt långt ifrån..helt underbar skulle jag säga

Permalänk
Skrivet av retro123:

Smaken är som baken, doughnut pounder är min absoluta favorit juice alla kategorier, har nog provat en hel del juicer..vejpa den "äcklig" nej väldigt långt ifrån..helt underbar skulle jag säga

Tyckte jag skrev "är inte äcklig" den är bara inte en 10/10 vejp smak däremot är den super god som dricka.
Skulle säga att den är en 6/10 enligt mig

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CitroFrukten:

Tyckte jag skrev "är inte äcklig" den är bara inte en 10/10 vejp smak däremot är den super god som dricka.
Skulle säga att den är en 6/10 enligt mig

Föredrar nog en god öl eller whisky att dricka..för mig är dp en tiopoängare

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av retro123:

Föredrar nog en god öl eller whisky att dricka..för mig är dp en tiopoängare

Testa Dougnut Pounder med en mörk öl! Holy crap det är brutalt awesome tex En Youngs Double Chocolate stout Ta ett fett bloss och blås ut undertiden du tar en klunk.........VAPE N BEER NIRVANA!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Är det någon här som testat färdiga clapton stänger ?

Samt vill ha tips på en bra smidig normal stor RDA har blivit sugen på drippa

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CitroFrukten:

Är det någon här som testat färdiga clapton stänger ?

Samt vill ha tips på en bra smidig normal stor RDA har blivit sugen på drippa

Färdiga claptons funkar lika bra som hemgjorda för oss lata, har köpt från FastTech, funkar utmärkt. Mina favorit RDA's, de jag använder hela tiden: Indestructible och Sapor.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av [WP@]Wolverine:

Testa Dougnut Pounder med en mörk öl! Holy crap det är brutalt awesome tex En Youngs Double Chocolate stout Ta ett fett bloss och blås ut undertiden du tar en klunk.........VAPE N BEER NIRVANA!!!

Låter suveränt, ska provas, har inte beställt något utanför europa sen jag fick betala tull senast, från israel dock. Låter som det vore värt det trots allt..saknar DP, går och luktar i de tomma flaskorna ibland Ett perfekt DIY klon-recept skulle jag ge mycket för..

Permalänk
Proffsmoddare

Oh yes!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Hejsan där är så att jag har blivit riktigtmwugen på införskaffa mog en Rx200 vet att man ska köpa samma batterier o ladda dem i samma laddare funderar på en nicore d4 mest troligt som laddare, eller skulle ni rekomendera något annat har nu bara en istick 60w en ijust 2 och brudens nått 40w tc, men tänkte kanske kommer behöva kraften i framtiden samt sen ser riktigt fin fin ut =). Samt riktigt sigen på börja försöka pillra med egna coils spelar märke på ohm coil mätare någon roll? samt finns det nått bra komplett kitt ni rekomenderr att börja med? Blivit helt frälst i vapes o diy juicer o allt med det här sen det fick mig slita röka och mitt extrema 24\7 snusande i 17år samt pengarna jag sparar från tobak o imte är ite o super är förtidspensionerad och får ej köra bil samt har social fobi så tänkte jag coil bygg lärning vore nått. är ej rik så nått annat ni reko,emderar än rx200 om ni ej tycker den. Blir dyrt köra färdig coils till min uwellcrown o melo 2 :/ Sen en fråga till vad rekomenderar ni till en mini 25w för automizer en nautilus eller dylikt tänkte nått mellan 1-1,5ohm typ. åhue måmga frågor här sorry. blovot less datorer så blor säöja oväg allt såmt billigt förutom maimen o imvestera i vape. hjälper mitt wpckerberoende för sötsaker när man är diabetiker wå wlipper fräta sömder mina nerver o organ i kroppen med fel ph värde alla tycker jag ser mkt friskare sen jag började vejpa för fyra månader sdan. just love em. skriver på min nya platta från frun så hoppas jag imte slriver för jemskt. lote ovan så ner om ursäkt. Vape on bröder och systrar =] Mvh Marcus J

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Underbar vapemail idag! Dual parallel mosfet box byggd av Nielsen!

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Underbar vapemail idag! Dual parallel mosfet box byggd av Nielsen!

http://i.imgur.com/7KNfLlu.jpg
http://i.imgur.com/LBa9jfv.jpg

+ på att du är ett Big L fan

"Breakin in cribs with a crowbar
I wasnt poor, I was po', I couldn’t afford the o-r"

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av jkrx:

+ på att du är ett Big L fan

"Breakin in cribs with a crowbar
I wasnt poor, I was po', I couldn’t afford the o-r"

Haha här ska jag dock göra dig besviken.

Köpt begagnad

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Haha här ska jag dock göra dig besviken.

Köpt begagnad

Tar tillbaka allt!

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Proffsmoddare

Nykomlingar i familjen!!

Plumeveil 1.0 och Plumeveil 2.0 från Aethertech
Samurai rda från The Cloud Factory
Och sist men inte minst en Reuleaux RX200 !

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu är det dags för en uppgradering från min iJust2 till en EVic VTC 75W!

http://www.ebay.com/itm/Authentic-EVIC-VTC-MINI-75w-Mod-New-V...

Och

http://www.ebay.com/itm/SMOKK-TFV4-Top-Refill-Triple-RBA-Full...

Är detta äkta varor eller dåliga piratkopior?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Umpata:

Nu är det dags för en uppgradering från min iJust2 till en EVic VTC 75W!

http://www.ebay.com/itm/Authentic-EVIC-VTC-MINI-75w-Mod-New-V...

Och

http://www.ebay.com/itm/SMOKK-TFV4-Top-Refill-Triple-RBA-Full...

Är detta äkta varor eller dåliga piratkopior?

Skulle tro att dom är äkta det är väldigt ovanligt att budgetmods klonas då dom redan har lågt pris från början och redan tillverkas i kina

Visa signatur

Permalänk

Beställde ifrån Yaeliq hemsida för 10 dagar sedan och titta vad som kom fram, Utan tullkostnad eller några problem.
2x 100ml + booster

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@CitroFrukten:
Jag brukar handla från dom jag med. Och vid en leverans för någon månad sedan så saknades en av flaskorna jag skulle haft.
Mailade dom om det och frågade samtidigt om dom var sugna på att ha en återförsäljare i europa så man skulle slippa tull, och det hade dom redan!

Fick en länk av dom som jag tyvärr inte kommer ihåg. Ska kolla upp det i mailen sen när jag kommer hem.

Och jo dom skickade en ny flaska på en gång. tog 5-6 dagar (ej via israel post som det brukar vara).

Permalänk

Trovärdig sida för Vaporresso Ecigg

Kollade på en Vaporresso TARGET, men har inte hitta någon svensk återförsäljare.
Kollade på dem här http://www.yourcigarette.eu/product-1392-vaporresso-target-vt... men har hört lite dåliga saker om dem, nån som vet om man kan lita på dem eller om det finns någon annan återförsäljare inom eu.
Letar efter dem som har den vita eller silvriga/chromade.

Permalänk
Medlem

Någon som har ett bra sätt att göra rent en tank på? Vet att ijust 2 skall gå att skruva isär men har inte lyckats göra det den är rätt jävla tight åtdragen så tänkte om det finns något bättre sätt att göra rent den på? Försökt skölja ut och låta ligga i varmt vatten ett tag men verkar inte hjälpa, har en smak som verkar ha satt sig i tanken efter en fyllning av den...

Permalänk
Medlem

fuktig wettex/trasa + polygrip .....annars försvinner det till nästa påfyllning

Visa signatur

Carmilla: Intel 2600k, 8gb RAM 1600mhz, SSD EVO840, gtx760,. Workstation/Spelmaskin OS:Windows 8.1
Marcilla: AMD A4, 4gb RAM 1600mhz NAS/SQL/HTPC, OS: Linux MINT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hygglo:

@CitroFrukten:
Jag brukar handla från dom jag med. Och vid en leverans för någon månad sedan så saknades en av flaskorna jag skulle haft.
Mailade dom om det och frågade samtidigt om dom var sugna på att ha en återförsäljare i europa så man skulle slippa tull, och det hade dom redan!

Fick en länk av dom som jag tyvärr inte kommer ihåg. Ska kolla upp det i mailen sen när jag kommer hem.

Och jo dom skickade en ny flaska på en gång. tog 5-6 dagar (ej via israel post som det brukar vara).

Cigoteket säljer Yaeliq

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

Någon som har ett bra sätt att göra rent en tank på? Vet att ijust 2 skall gå att skruva isär men har inte lyckats göra det den är rätt jävla tight åtdragen så tänkte om det finns något bättre sätt att göra rent den på? Försökt skölja ut och låta ligga i varmt vatten ett tag men verkar inte hjälpa, har en smak som verkar ha satt sig i tanken efter en fyllning av den...

Det är inte tänkt att du ska skruva isär denna tank. Det går säkert om man vill, men du kommer förmodligen göra så den läcker.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden