Jag skriver väl inte speciellt mycket på forumet utan försöker bidra så gott jag kan och gillar därför att hålla en tråd vid liv än att man ska ställa en fråga, personen svarar och så återkopplar jag aldrig utan det bara rinner ut i sanden.
Jag antar att det är det citat-funktionen är till för men för mig fungerar den lite halvt som halvt. Ibland kommer det med att jag är citerad, vilket också stämmer, men ibland kommer det inte upp något i "Citat" även fast en person har citerat mig. För inte så länge sen hade jag inte blivit citerad på flera månader även fast jag hade blivit det.
Jag vet inte om det är något fel eller om jag själv lyckats trassla till något men hade uppskattat hjälp
Det är ett problem i hanteringen som gör att de inte registreras om man inte använder citat-knappen på inläggen. De citat som t.ex. kopieras från andra textfält eller skrivs in manuellt kommer inte dyka upp i listan.
Det är ett problem i hanteringen som gör att de inte registreras om man inte använder citat-knappen på inläggen. De citat som t.ex. kopieras från andra textfält eller skrivs in manuellt kommer inte dyka upp i listan.