Senast redigerat
Meow
Hej,
Jag är ledare för en klan med cirka 200 medlemmar i spelet
The Infinite Black
Namn: The Infinite Black
Typ: Fiction shooter MMO
Utvecklare: Whalesong games
Plattform: Android/IOS
¤ Spelet har ingen månadsavgift eller nedladdningskostnad, dock finns mikrotransaktioner för att köpa bättre utrustning och andra perks.
¤ Fokus ligger på vapen och ditt skepp - det finns väldigt många olika uppsättningar.
¤ https://play.google.com/store/apps/details?id=theinfiniteblack.client
Spelet är gratis att spela och och är ett pvp/pve spel med tiotusentals spelare. Spelet går ut på att utforska en karta med sitt rymdskepp samtidigt som man bygger upp sin utrustning till skeppet. Hinder i spelet är AI skepp samt naturligtvis andra spelare/klaner.
Låt er inte luras av den enkla spelgrafiken. Spelet är komplext, kräver lång tid innan du nått end game men det går fort lära sig! Man blir snabbt beroende så en liten varning ges. Perfekt spel att slå ihjäl 15 minuter eller spela flera timmar i sträck.
Min klan behöver förstärkning av svenska/europeiska spelare då merparten av spelare just nu kommer från USA.
Ladda ned klienten på din mobil/padda, skapa ditt konto och logga in på RED server. Skicka sedan ett private message till mig så bjuder jag in dig till vår klan. Vi är en klan top 10 i spelet och är i den allians(grupp av klaner) som just nu är starkast i spelet.
Min klan heter tictac, och jag heter laser in game. Skicka pm till mig när ni loggat in!
Prova, ni kommer inte ångra Er.
Laser
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.