Skärmen går helt svart när jag startar CS 1.6

Permalänk
Medlem

Skärmen går helt svart när jag startar CS 1.6

Hej alla,

Jag har försökt få igång CS snart hela dagen nu utan att lyckas. Startar CS via Steam och får upp en bild i ca 1 sek och sen går det helt svart. Drar jag musen så hör jag ljudet när muspekaren går över menyerna men jag får ingen bild. Har läst lite i forumen om saker man kan skriva i "Launch Option" så jag har gjort det och jag fick en windows ruta i CS istället vilket fungerade men sen när jag går i menyn och ändrar upplösning så går den svart igen. Nån som vet hur man löser detta?

Permalänk
Medlem

Har du nyligen uppdaterat drivrutinerna till senaste betan och använder en koreansk skärm möjligtvis? Fungerar inte isf med 3d-applikationer och helskärm. Blir att rulla tillbaka till de drivrutinerna du satt på senast. Kommande WHQL ska ha detta åtgärdat.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2