Samsung Galaxy Tab 3 7" Wi-Fi

Permalänk

Samsung Galaxy Tab 3 7" Wi-Fi

Hej,

jag funderar på att köpa en Samsung Galaxy Tab 3 7" Wi-Fi och tänkte höra om det är någon här med personlig erfarenhet av den?

Huvudsaklig användning kommer att vara:

*Läsa pdf-filer, e-böcker (e-pub format i de flesta fallen).
*Lätt surfning, leta lite info när man är i skolan t ex.
*Spela in föreläsningar

Det är nog det viktigaste. Så jag undrar för dom ändamålen är den bra? Kan ingenting om surfplattor men jag antar/hoppas att den har program för inspelning och e-böcker, eller?

Permalänk
Medlem

Bara klmpt och känt på den i 5 minuter men den lär klara av allt du säger galant. Gillar den verkligen och funderar på om jag ska köpa en eller två st själv

Permalänk
Medlem

Jag köpte en igår så min erfarenhet består bara av en kvälls petande. Mina intryck så här långt är att den sitter perfekt i handen, skärmen är helt ok, hyfsat snabb. Men jag lyckades hänga den 4 (!) gånger utan att göra något speciellt. Måndagsexemplar? Verkar finnas fler som ifrågasätter stabiliteten.

Jag är ingen Android-nörd, kanske går att uppdatera mjukvaran och få den mer stabil med lite trixande? Det vet jag inte. Det är Android 4.1.2 installerad från fabrik så den är ju ett par versioner bakåt. Dock hittar den ingen uppgradering med den inbyggda update-funktionen så det är om man kan peta in något nyare manuellt? Någon annan kanske vet?

Om man bara får den stabil så är det en helt fantastisk produkt med tanke på priset. Men ska den hänga sig en gång i timmen så går den ju inte att använda.

Permalänk

Oj, 4 ggr. Gjorde du samma sak vid alla fyra tillfällena eller? Det låter konstigt, kanske skulle höra av dig dit du köpte den?

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag ha en Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Wifi och den fungerar bra och batteritiden också, men nu snackar vi om Galaxy Tab 3 7" Wifi, den ska vara faktiskt riktigt bra för ditt jobb som väljer att använda, jag själv är ett stort fan av Samsung, så då både jag veta. Men även dom stora fan kan också ha fel.

Men är du sugen på den plattan och ha kommit överens med dig själv så ja varför inte köp den.

Hälsningar Macke

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X3D | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Hellhound | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink, Kingston Fury Renegade Gen 4 2TB | Corsair RM850e ATX 3.0 850W V3 | Arctic Liquid Freezer III 240 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av katimachi:

Oj, 4 ggr. Gjorde du samma sak vid alla fyra tillfällena eller? Det låter konstigt, kanske skulle höra av dig dit du köpte den?

Nej, helt slumpmässigt. Ena gången när jag tog hem en app, andra gången när jag testade spotify och så två gånger till, minns inte exakt vad jag gjorde då.