Låg fps cs:go dålig på datorer, hjälp!

Permalänk

Låg fps cs:go dålig på datorer, hjälp!

Hej! Jag har installerat cs go nu och vill spela men det laggar väldigt mycket, eller det flyter inte rättare sagt, min fps ligger på 10, och vet inte hur jag ska få upp den.
ser att det finns en massa trådar här men det folk skriver förstår jag mig inte på, så jag undrar om det kan finnas någon som kan sånt här som har lust att hjälpa mig i ett par minuter, för jag är verkligen usel på datorer.. tack så mycket, ser att andra här skriver vad dom har för olika grejer i datorn, men det vet jag inte riktit hur jag kollar upp

Permalänk
Avstängd

Du har antagligen en för dålig dator. Köp ny, solved!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobbocrull:

Hej! Jag har installerat cs go nu och vill spela men det laggar väldigt mycket, eller det flyter inte rättare sagt, min fps ligger på 10, och vet inte hur jag ska få upp den.
ser att det finns en massa trådar här men det folk skriver förstår jag mig inte på, så jag undrar om det kan finnas någon som kan sånt här som har lust att hjälpa mig i ett par minuter, för jag är verkligen usel på datorer.. tack så mycket, ser att andra här skriver vad dom har för olika grejer i datorn, men det vet jag inte riktit hur jag kollar upp

Vad har du för dator då? Jämför den med minimum required!

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz

Permalänk

Okej men hur ser jag det? det är en laptop men endast 1 månad gammal, som dom sa var en speldator.. 4gb ram, AMD radeon 7300 nånting..

Permalänk

kan tillägga att jag för över 200spänn till den som kan få detta att fungera

Permalänk
Avstängd

Kontrollpanelen\Alla objekt på Kontrollpanelen\System

Skriv det i denna:

Permalänk
Medlem

Sänk Grafikinställningar!

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem

Radeon 7300, speldator....?
Känn dig något så fruktansvärt blåst av säljaren.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk

tja ja har samma problem kan spela bf3 på högsta grafik men cs.go laggar de fett