Permalänk
Medlem

mITX - Haswell & GTX760

Bitfenix Prodigy
Intel i5 4670K Haswell
Corsair Vengeance LP 8GB
EVGA GTX760 ACX 2GB
MSI Z87i
Corsair AX760
ADATA SP900 128GB - Western Digital 1TB
Windows 7 Ultimate X64

mITX - Haswell & GTX760

Visa signatur

[B]Bitfenix Prodigy | MSI Z87-I | Intel i5 4670K 4.1Ghz | MSI GTX760 TwinFrozr OC 2GB | Corsair Vengeance LP 2x4GB | Corsair AX760 | ADATA SP900 128GB | Western Digital 1TB |

[/B]

Logitech G19 - Logitech G700 - Fujitsu SL23T-1LED - Bose Champion 5

Permalänk
Medlem

litet och stilrent. väldigt bra kvalité på bilderna också

Permalänk
Medlem
Skrivet av DDemis:

litet och stilrent. väldigt bra kvalité på bilderna också

Tackar!

Visa signatur

[B]Bitfenix Prodigy | MSI Z87-I | Intel i5 4670K 4.1Ghz | MSI GTX760 TwinFrozr OC 2GB | Corsair Vengeance LP 2x4GB | Corsair AX760 | ADATA SP900 128GB | Western Digital 1TB |

[/B]

Permalänk
Medlem

Ser riktigt najs ut! Funderar på ett liknande bygge själv, samma MoBo, grafikkort, processor och kylare. Kul att se att 212an funkar med moderkortet utan att slå i grafikkortet. Om du har fläktar i taket, hur mycket skulle de synas utifrån, som den 4e sista bilden visar? Funderar på corsairs SP120 fläktar med ringarna, men undrar hur mycket de skulle synas!

Tacksam för svar, bra jobat!

Ps, är det den blanka Z87i? eller Z87i ac eller Z87i AC gaming? Följer wifi-antenner med? Vet att dem gör det till två av modellerna iaf

~zoer

Edit: +PS
Permalänk
Medlem
Skrivet av zoer:

Ser riktigt najs ut! Funderar på ett liknande bygge själv, samma MoBo, grafikkort, processor och kylare. Kul att se att 212an funkar med moderkortet utan att slå i grafikkortet. Om du har fläktar i taket, hur mycket skulle de synas utifrån, som den 4e sista bilden visar? Funderar på corsairs SP120 fläktar med ringarna, men undrar hur mycket de skulle synas!

Tacksam för svar, bra jobat!

Ps, är det den blanka Z87i? eller Z87i ac eller Z87i AC gaming? Följer wifi-antenner med? Vet att dem gör det till två av modellerna iaf

~zoer

Jag tror inte att dom skulle synas så mycket men om du kan fylla båda platserna i toppen är jag osäker på.
Tanke på att 212 kylare så så pass högt upp.
Det är inte mycket lönt att köra med fläktar i toppen, betyder bara mer kablar och högre decibel. Tveksamt om dom ens hjälper nått.. :/
Det jag har heter bara Z87i, där pcb'n är mattsvart.
Mina Wi-Fi antenner följde med och om det gör det till dom andra modellerna vet jag ej

Kul att att du gilla mitt bygge!
Har dock bytat ut grafikkortet mot ett MSI GTX760 TwinFrozr 2GB och så ska jag köpa rödsleevade kablar till nätagget istället
Ska köra på att vitt/svart tema med ett diskret inslag av rött

Visa signatur

[/B]