Permalänk
Medlem

skrotade, varför? jag som väntade på en sån, den verkade trevligt

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Okej, tack så mycket för svaren, 50:- var ju ingenting för ett batteribyte

Visa signatur

"Don't you worry, i'm a gamm-M.U.C.K.:ad signalmekaniker."
AMD Athlon 64 3200+ 1024mb ram PC3200, GF6800GT 128Mb, ~800Gb (Dumma D70 som slukar HDD >.<) Hdd SB Audigy2 platinum
Atmel ATmega8515 @ 4mhz, 5v core. Har full koll på 8 LED iallafall

Permalänk
Medlem

Mp200 serien va inte tillräckligt bra för att den skulle släppas
Det var för mycket fel på den och man vill ju inte släppa en dålig produkt

//BigMan
Jos support

Permalänk
Medlem

hjälp!

jag laddade ner logoeditorn och uppdaterade med mina egna bilder.
Men jag läste innan i JOS forumet att man inte ska uppdatera firmware till den man redan har och hur ska jag göra då?

min firmware är 3.141 och jag vill uppgradera till 3.141 med nya logon. Hur ska jag göra? annars kan man uppdatera till en äldre firmware och sedan till 4.141 igen men den äldre firmwaren går inte att ladda ner från JOs hemsida.

hjälp!

edit: skitsamma fixade det

Permalänk
Medlem

vilken är den senaste firmwaren till mp-100??
och kommer den kunna spela ogg i framtiden (om inte den nya fiirmwaren kan det)??

Permalänk
Medlem

Lutz: Senaste INofficiella firmwaren är 3.220R, översatt till Engelska av WhiteBoi, du hittar den på iBeads forum.

Senaste OFFICIELLA firmwaren är fortfarande 3.141.

Man kan inte spela OGG, och den möjligheten lär inte komma till MP-100.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Hej, har ni släppt en som heter 110 nu? Är det samma spelare fast i alluminum istället? eller är det någon annan skillnad?

Fråga 2. Ni ska släppa andra spelare säger du. Vad kommer det vara för kul i dem då? Vill ju veta om man ska vänta eller slå till... Det viktiga för mig är bara att den är liten och fungerar.

Permalänk
Medlem

"Dessutom inkluderar MP-110 256MB licens av SRS WOW från SRS Labs"

Vad handlar denna licens om??
kunde inte öppna pdf-dokumentet.....

Visa signatur

| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |

Permalänk
Medlem

Varför är ZaInT avstängd?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jag tycker jos är på tok för dyr, jag köpte en Acer från webhallen för 999kr, den har allt som jos har förutom fm radio, men jag lyssnar aldrig på rdaio så för mej spelar det ingen roll. Den har 128 mb minne också, så det är perfekt. Desigen är väl inte "lika" snygg som jos, men whatta hell, ja ska lyssna musik med den...Den ligger ändå i fickan hela tiden. Det som är bra är att jos har en 256 mb version, men efter som ja inte behöver så mycket utrymme så blev det en Acer Bp300...

Visa signatur

[ Att köra Saab är som att knulla en polare i röven. Säkert skönt men inget man vill göra...]

Permalänk

Jag har problem med min JOS 100 spelare.... Det står fel på port I/O port..när jag kopplar in spelaren. Trodde det va fel på mitt Epox kort så jag köpte nytt Abit NF/-s men det är samma fel....Vetifan vad jag ska ta mig till, har testat spelaren i andra burkar och då funkar det klockrent.....PLz need help folks !

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tror nog att det är fel på drivrutinerna som du har installerat.

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur lång garanti tiden är på:

JOS MP3-spelare MP100 256MB

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av puto
Nån som vet hur lång garanti tiden är på:

JOS MP3-spelare MP100 256MB

Är 99.6% säker på att det är 1 års garanti.

Visa signatur

"When dealing with the insane, the best method is to pretend to be sane."

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Pål W

Permalänk
Medlem

oj, tråden skapades för ett tag sedan å HD-varianten som skulle komma v 10 har inte kommit än!

"gg"

undra hur många som köpte en I-pod i väntan på HD-verren... se till att få tummen ur nu för jag vill ha en HD-variant, just nu lutar det åt I-pod!

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExXo
oj, tråden skapades för ett tag sedan å HD-varianten som skulle komma v 10 har inte kommit än!

"gg"

undra hur många som köpte en I-pod i väntan på HD-verren... se till att få tummen ur nu för jag vill ha en HD-variant, just nu lutar det åt I-pod!

Q4 min vän

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Rycker upp tråden lite, jag har förgäves försökt hitta en MP-200SD men utan resultat. Google ger 2 träffar! Vad har hänt med denna leksak? Det finne ej heller på JOS hemsida....

Visa signatur

Lev Väl !

Permalänk
Medlem

200 serien kom aldrig på grund av kvalitets brist

//Bigman

Jos Support

Permalänk
Medlem

Vad är de för skillnad på dom 2 spelare som säljs nu:
JOS MP-100,JOS MP-110? Ser ingen direkt skillnad mellan dom.

Är själv inne på att spendera lite pengar.
Annars vad finns det som är bra annars? i samma prisklass?

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

skillnaden är att MP-100 är en gammal modell. MP-110 har lite snyggare skal, men är i princip samma spelare.

Permalänk
Medlem

Ja, jag menar de. jaja, då va den frågan besvarad.

Hur är de med laddningen. Är de inte jobbigt att de bara går att ladda via usb?
Jag skulle iallafall köpa en riktig laddare.

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

Eftersom jag har tillgång till dator typ överallt, tycker är det smidigt att kunna ladda med usb. Annars skulle jag självklart köpt en riktig laddare.

Permalänk
Hedersmedlem

edit: editerade bort allt... de har tagit bort paketet...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Det är väl aluminium skal på 110, och den är lite större också.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JensOfSweden
Hej !

MP-100 är en produkt framtagen av Jens Of Sweden AB tillsammans med en av våra asiatiska partners. Spelaren finns i andra typer av versioner i andra länder men i Skandinavien har vi gjort en version som nu lanseras i februari. Den lanseras under vårt varumärke Jens Of Sweden - JOS.

Titta gärna in på Sweclockers denna vecka samt vår website www.jensofsweden.com för recensioner och presentation av våra kommande produkter MP-200SD med Secure Digital minne samt MP-200HD (20 GD hårddisk). I nästa nummer av M3 väntar mer spännande information.

Bästa hälsningar

Jens Of Sweden AB

och när kommer den komma då? hitta inget på eran hemsida men ja kanske var lat

(20 gigaren allså)

Visa signatur

-_

Permalänk
Avstängd

var såg du det?

Permalänk
Medlem

Jag har ett problem med min mp-100. När jag har laddat den så ställs original iställningarna in, alla radiokanaler och sånt försvinner. Kör nån firmware översatt av Zaint.
Nån som haft nåt liknande fel?

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

zees: Det där är ju ett urgammalt inlägg, hårddiskspelaren är nerlagd sedan länge.