COD4 Record, hittar inte demo mapp [PC]

Permalänk
Medlem

COD4 Record, hittar inte demo mapp [PC]

HejHej!
Jag har nu ett problem med mitt Cod4. Hittar inte min demo mapp.
Jag har kollat här: C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main
och : C:\Users\[[Datorns namn]]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare
Men den finns ingen stans, den brukar ju normalt dyka upp när man skriver in "/record test" i consolen men det gjorde den inte. Har läst runt och är efaren själv att om den inte finns i C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main så ska den finnas i den andra som jag skrev. Men den finns nu inte i någon av dem. Jag vill kunna spela in när jag spelar Promod med hjälp av konsolen.
Jag har testat att göra en egen men det funkade inte heller

Kortfattat: Hur ska jag få "demo" mappen på sin plats?

Tack på förhand!

MvH Kristian

Permalänk
Skrivet av Nive:

HejHej!
Jag har nu ett problem med mitt Cod4. Hittar inte min demo mapp.
Jag har kollat här: C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main
och : C:\Users\[[Datorns namn]]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare
Men den finns ingen stans, den brukar ju normalt dyka upp när man skriver in "/record test" i consolen men det gjorde den inte. Har läst runt och är efaren själv att om den inte finns i C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main så ska den finnas i den andra som jag skrev. Men den finns nu inte i någon av dem. Jag vill kunna spela in när jag spelar Promod med hjälp av konsolen.
Jag har testat att göra en egen men det funkade inte heller

Kortfattat: Hur ska jag få "demo" mappen på sin plats?

Tack på förhand!

MvH Kristian

Spelar du in med en mod så måste du in i moddens mapp, där hittar du sedan en demo mapp.

T.ex C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\mod\promod

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer