Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer
HejHej!
Jag har nu ett problem med mitt Cod4. Hittar inte min demo mapp.
Jag har kollat här: C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main
och : C:\Users\[[Datorns namn]]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare
Men den finns ingen stans, den brukar ju normalt dyka upp när man skriver in "/record test" i consolen men det gjorde den inte. Har läst runt och är efaren själv att om den inte finns i C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main så ska den finnas i den andra som jag skrev. Men den finns nu inte i någon av dem. Jag vill kunna spela in när jag spelar Promod med hjälp av konsolen.
Jag har testat att göra en egen men det funkade inte heller
Kortfattat: Hur ska jag få "demo" mappen på sin plats?
Tack på förhand!
MvH Kristian
HejHej!
Jag har nu ett problem med mitt Cod4. Hittar inte min demo mapp.
Jag har kollat här: C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main
och : C:\Users\[[Datorns namn]]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare
Men den finns ingen stans, den brukar ju normalt dyka upp när man skriver in "/record test" i consolen men det gjorde den inte. Har läst runt och är efaren själv att om den inte finns i C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main så ska den finnas i den andra som jag skrev. Men den finns nu inte i någon av dem. Jag vill kunna spela in när jag spelar Promod med hjälp av konsolen.
Jag har testat att göra en egen men det funkade inte heller
Kortfattat: Hur ska jag få "demo" mappen på sin plats?
Tack på förhand!
MvH Kristian
Spelar du in med en mod så måste du in i moddens mapp, där hittar du sedan en demo mapp.
T.ex C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\mod\promod
Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.