Permalänk

Minecraft server hjälp erbjudes

Hejsan!

Jag undrade om det är någon som är intresserad av att skapa en minecraft server men inte vet riktigt hur man får den fungerande med pluginsen eller bara vill ha lite hjälp.

Jag heter Linus är 15 år. Jag kan då ganska mycket om plugins och så då jag själv gjort ung. 5 servrar men de har slutat med att jag inte kan betala dom. Så nu undrar jag om de e någon som kan hosta den gratis. Jag erbjuder då plugin setup och du får eventuella donationer.

Servers krav:

Det måste ju vara ganska mycket Ram P.ga minigames som Survival Games m.m så minst 2 GB
Det måste förståtts vara en duglig processor.
Och den måste kunna vara uppe 24/7 (helst)

Hör av er om detta låter lockande.

Glad påsk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silverfish98:

Hejsan!

Jag undrade om det är någon som är intresserad av att skapa en minecraft server men inte vet riktigt hur man får den fungerande med pluginsen eller bara vill ha lite hjälp.

Jag heter Linus är 15 år. Jag kan då ganska mycket om plugins och så då jag själv gjort ung. 5 servrar men de har slutat med att jag inte kan betala dom. Så nu undrar jag om de e någon som kan hosta den gratis. Jag erbjuder då plugin setup och du får eventuella donationer.

Servers krav:

Det måste ju vara ganska mycket Ram P.ga minigames som Survival Games m.m så minst 2 GB
Det måste förståtts vara en duglig processor.
Och den måste kunna vara uppe 24/7 (helst)

Hör av er om detta låter lockande.

Glad påsk

Låter intressant men vågar man lita på dig efter vad som hände på Cloudcraft? att du tog över servern helt o hållet..

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ipzen:

Låter intressant men vågar man lita på dig efter vad som hände på Cloudcraft? att du tog över servern helt o hållet..

Det var bara ett missförstånd typ, Men jag litar på Linus ännu. Vi pratade idag och vi är fortfarande vänner. Han tog inte över min server utan bytte bara namn utan att jag visste det. Så jag tycker ni ska lita på honom

Permalänk
Medlem

Jag har en linux server på 4gb ram. Kan du linux så kan vi prata vidare

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Asså jag kan ingenting om Linux

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silverfish98:

Asså jag kan ingenting om Linux

Finns fortfarande intresse? Kontakta mig på PM om så är fallet.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!