Permalänk
Medlem

Jaybird Bluebuds X

Tjena! Jag funderar på att skaffa nya lurar, fast kan inte riktigt bestämm mig. Jag tycker att bluebuds X verkar riktigt smidiga eftersom att de är trådlösa och så små. Men jag har inte prövat de och vet ej hur ljudet är på de. Har någon prövat de som kanske kan säga hur bra ljudet är? Jag är mer inne i ganska låga Toner (low ends). Annars är jag intresserad utav audio technicas m50:s.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Beställde mina igår, kan komma tillbaka med intryck när jag väl får dem.

Permalänk
Skrivet av meclassy:

Tjena! Jag funderar på att skaffa nya lurar, fast kan inte riktigt bestämm mig. Jag tycker att bluebuds X verkar riktigt smidiga eftersom att de är trådlösa och så små. Men jag har inte prövat de och vet ej hur ljudet är på de. Har någon prövat de som kanske kan säga hur bra ljudet är? Jag är mer inne i ganska låga Toner (low ends). Annars är jag intresserad utav audio technicas m50:s.

Har både Bluebuds och Audio Technica m50x, kan inte säga något annat än att jag är väldigt nöjd med mina två köp !!

Permalänk
Avstängd

ljudet är bra. du måste bara hitta rätt plugg och vingar som passsar dina öron. Mitt funkar skitbra , samt bra ljud. PErfekt för mig på gymmet. som svettas så mycket att dom andra bl.a MW600 har kortslutits.

Permalänk
Medlem

Tack för åsikterna! Det blir nog bluebuds, fast audio technicas lär bli köpta om några veckor samt en DAC.