Permalänk

[WoW] Letar efter guild

Hej, jag undrade om någon har någon raid guild jag kan joina , pga att jag inte har kört i typ 6 månader.(spelar inte roll vilken server det är bara ni är horde pga att jag kmr byta server)

@blood elf Frost Dk lvl 90 med ilvl av 534(ok gubbe)
@har gjort och klarat alla normal raid och jag har börjat flex raida.

: Pm mig server och guild , vill helst att guilden ska vara en raiding guild.

http://eu.battle.net/wow/en/character/aggramar/Sliceofdeath/s...

Tråd flyttad, rubrik redigerad.
Permalänk
Medlem

Jag tror du kommer få det svårt att hitta en guild här på forumet.

Det finns ju en "sök-guild-funktion" i spelet. Varför använder du inte den?

Permalänk
Medlem

Nu är ju MOP snart slut så kan ju va därför du inte har några enchants och inte gemmat allt, men söker man en raidguild så bör ju allt sånt vara klart redan, skulle på den tiden jag var guild officer aldrig tagit in en ny person utan korrekta enchants och gems på all gear.
Och du säger att du har klarat alla "normal raid" och nu börjat flexa. Normal är vad flex var förut och det som var Normal förut är nu Heroic så det är ju lite oklart vad du syftar på och din gear visar mer på att du har kört en LFR eller 2 (inget fel med det men var lite mer specifik ).

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av Vimsig:

Jag tror du kommer få det svårt att hitta en guild här på forumet.

Det finns ju en "sök-guild-funktion" i spelet. Varför använder du inte den?

Sökfunktionen suger ju, alla guilder huller om buller. Det enda som går att välja är om man söker raid/pvp guild, hur ofta man vill raida osv... Men vart är funktionerna att kunna filtrera guilder baserat på språk, medlemsantal osv? Går inte ens att få guilderna i bokstavsordning. Inte ens guildnamn kan man söka på =P

Nån som vet vilken som är den största svenska guilden ?

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |