Klarna Personnummercheck fungerar ej

Permalänk
Medlem

Klarna Personnummercheck fungerar ej

Hejhopp,

Tänkte jag anmäler på alla sätt jag kan. Går inte att säkra address med Klarna betalning just nu. Ringde just support och dom fick samma fel.
Så typiskt när man försöker lägga en tidig beställning så man kanske har grejjerna imorrn.

Kasta vidare mot utvecklarna! Jag vill inte vara hemlös enligt inet :(.

Puss
// Thoris

Permalänk
Avstängd

Vad ska vi diskutera ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorulk:

Hejhopp,

Tänkte jag anmäler på alla sätt jag kan. Går inte att säkra address med Klarna betalning just nu. Ringde just support och dom fick samma fel.
Så typiskt när man försöker lägga en tidig beställning så man kanske har grejjerna imorrn.

Kasta vidare mot utvecklarna! Jag vill inte vara hemlös enligt inet :(.

Puss
// Thoris

Om du nyligen flyttat så tar det 2-3 veckor innan alla uppgift om din adressändring blivit färdigställd.
Du kan kontrollera dina uppgifter genom www.upplysning.se , kolla där så att dina uppgifter stämmer. Alternativt kontrollera med skattemyndigheten och folkbokföringen. Det kan vara bra att kolla det så det inte är så att dina personuppgifter är på vilovägar.
http://www.skatteverket.se/privat/folkbokforing.4.18e1b10334e...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arazand:

Om du nyligen flyttat så tar det 2-3 veckor innan alla uppgift om din adressändring blivit färdigställd.
Du kan kontrollera dina uppgifter genom www.upplysning.se , kolla där så att dina uppgifter stämmer. Alternativt kontrollera med skattemyndigheten och folkbokföringen. Det kan vara bra att kolla det så det inte är så att dina personuppgifter är på vilovägar.
http://www.skatteverket.se/privat/folkbokforing.4.18e1b10334e...

Eller testa annan sida med klarna betalning där allt fungerar utmärkt. Alternativt ringa Inet support och säkerställa att det är inets betalningsalternativ som inte fungerar :).

Båda är gjort. Inet Klarna Personnummerbetalning fungerar inte.

EDIT: Nu fungerart igen! Verkar bara ha varit nere nu på morgonen. Ta bort tråden om ni vill!

Permalänk
Inet
Skrivet av Thorulk:

Eller testa annan sida med klarna betalning där allt fungerar utmärkt. Alternativt ringa Inet support och säkerställa att det är inets betalningsalternativ som inte fungerar :).

Båda är gjort. Inet Klarna Personnummerbetalning fungerar inte.

EDIT: Nu fungerart igen! Verkar bara ha varit nere nu på morgonen. Ta bort tråden om ni vill!

Stämmer - Klarna låg tillfälligt nere en stund i morse men allt ska fungera som vanligt nu.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram