Är det möjligt att ladda upp till en Filezilla server automatiskt?

Permalänk

Är det möjligt att ladda upp till en Filezilla server automatiskt?

Okej har nu fixat mig en ftp (filezilla) server hemma och undrar om det är möjligt att på något sätt automatiskt ladda upp filer från en mapp på min pc?

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem

Ja, om du har GoodSync igång i bakgrunden, så går det. Programmet kan startas automatiskt när Windows laddas, och du kan "gömma" programmet nere i aktivitetsfältet (där nere vid klockan, du vet). Det finns säkert bättre synkroniseringsprogram som klarar det GoodSync klarar, men jag har inte hittat något som är lika bra som GoodSync än.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Skrivet av Airikr:

Ja, om du har GoodSync igång i bakgrunden, så går det. Programmet kan startas automatiskt när Windows laddas, och du kan "gömma" programmet nere i aktivitetsfältet (där nere vid klockan, du vet). Det finns säkert bättre synkroniseringsprogram som klarar det GoodSync klarar, men jag har inte hittat något som är lika bra som GoodSync än.

Tack så mycket fick det att funka fin fint

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|