Jo! Hu många gånger ska man behöva upprepa sig? Det är ju precis det jag pratar om! Hjälpte det inte ens med en bild alltså? Tänk dig en Lenovo K900, med Windows 10 och HDMI-utgång. Det är allt som behövs! Inget mer! Man kopplar i den i skärm och tangentbord så har man en lättare dator, bara dra igång klassiska Windows-gränssnittet och få lite enklare jobb gjort. Då självklart kopplar man i strömförsörjning vilket man gör med vilken bärbar eller tablet som helst när man kopplar i den till skärm. Jag förklarade ju precis tydligt att jag bara använde plattor som ett exempel för att bevisa för dig att Windows inte drar mer än Android. Och att mitt koncept är en telefon. Jag vet inte hur många gånger jag ska upprepa mig. Återigen känns det som att du spelar dum.
Ja vill ha en telefonjävel säger jag! Sluta ändra på det jag säger. Det kallas halmgubbeargument när man förvrider något någon säger till en nidbild av vad som faktiskt sagts för att sedan argumentera mot nidbilden istället för vad som sagts.
Nä precis, programutbudet och funktionalitet är för dåligt. Vill man få bredare programutbud är det fullversion av Windows som gäller.
Det är falskt och fult att förvrida allt jag säger hela tiden. Jag har inte sagt att det är falskt och fult att vilja ha en dators kapacitet i en telefon. Men det är falskt och fult att applicera massa egna krav på någon annans koncept och sedan säga att det inte fungerar.
"Lamborghini Avantador kommer aldrig att fungera eftersom jag vill ha en tvåvånings husvagn på, därför bör de inte släppa den! Själv kör jag Ferrari och en pickup vid sidan av för husvagnen, men för Lamborghini begär jag att den ska klara båda, hurrdurr!"
Applicera inte högre krav och tyngre hårdvara på mitt telefonkoncept än vad du gör på din vanliga telefon för att sedan säga att mitt koncept inte fungerar, det är för att du GÖR så att det inte fungerar!
ÅTERIGEN
Tänk en Lenovo K900 (OBS TELEFON), fast med HDMI och fullversion av windows 10, inget mer, inget mindre! Tänk nu att vi snart har airmont, 2,7GHz Quadcore för telefoner. Fördärva inte det konceptet med BF4 och i5. Det är inte vad en frisk människa hade begärt av en telefon.
Du tycker jag spelar dum eftersom vi pratar om olika saker, därför jag ville avsluta för vi kommer ingen vart då Vi pratar förbi varann.
Och nej, mina krav på en telefon, som jag vet inte infriar sig än, är inte konstigt. Skulle inte du vilja lira GTA V på din mobiltelefon om du kunde? Koppla in skärm, tangentbord och mus och lira GTA V? Jag skulle säga att du är inte en frisk människa som inte ens kan tänka dig det scenariot.
Jag vill även att min bil ska köra mig överallt, inte att jag ska köra den. Sen vill jag ha horisontella hissar, precis som i Star Trek.
Samt kläder som alltid passar, skor som knyter sig osv. Om det gör mig sjuk i dina ögon, då är jag mer än gärna väldigt sjuk i huvudet, för det vill jag ha
/car2ns