www.theinsurgent.eu - Automatiska gathers - Insurgency - CS:GO

Permalänk

www.theinsurgent.eu - Automatiska gathers - Insurgency - CS:GO

Nu kan du spela automatiska gathers med tillhörande TeamSpeak!

Hur fungerar det?

För att en gather ska starta, krävs det att 10 personer är inne på servern, och har skrivit !ready.

Statistiken innan och under en gather sparas och kommer att presenteras på hemsidan, www.theinsurgent.eu och snart in-game.

TeamSpeak 3

För att underlätta med kommunikationen, så är även TeamSpeak-servern automatiserad.
När du går in på en server för första gången så behöver du registrera det nick du har på TeamSpeak.
Detta gör du genom att skriva !ts tsNick. Skulle du byta namn i TeamSpeak så måste du skriva !ts nyttTsNick.

Demo: https://www.youtube.com/watch?v=jPpFy6R5B3Y

Spelinformation

Game mode: Elimination
Max rounds: 6
Speltyp: 5v5

Servrar

Insurgency 5v5:

• 188.226.209.95

CS:GO 5v5

• Just nu saknar jag bara en spelserver.

TeamSpeak

• 188.226.209.95

Välkommen att lämna kommentarer och feedback!

Stor uppdatering!
Permalänk
Skrivet av denriktiga:

Jag heter Christoffer och är ett stort fan av Insurgency. Tyvärr så får inte Insurgency den uppmärksamhet det förtjänar.

Därför har jag skapat TheInsurgentBot, ett system för automatisering av clanspel i Insurgency, som jag bara testat med bots.
Så nu vill meddela alla andra fans där ute att min server ligger online redo för testning!

Hur fungerar det?

För att en gather ska starta, krävs det att 12 personer är inne på servern, och har skrivit "!ready".
Statistiken innan och under en gather sparas och kommer att kunna presenteras på hemsidan och in-game.

Spelinformation

Game mode: Strike
Max rounds: 5
Speltyp: 6v6

Servrar

gs1.theinsurgent.eu, 128 tick

Välkommen in och att lämna kommentarer!

Kan inte annat en att hålla med dig, Insurgency är helt klart ett spel som borde slå mer en vad de gjort hittills.

Får kika in på din server någon dag

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.