2st Gigabyte GTX 680 OC Windforce 3x

Permalänk
Medlem

2st Gigabyte GTX 680 OC Windforce 3x

Två stycken Gigabyte GTX 680 OC 2GB Windforce 3x säljes. Hade tänkt att uppgradera datorn lite innan jag börjar plugga. 750:- st eller högstbjudande. Om man köper båda korten får man förtur över de som bara vill ha ett kort! OBS! Korten finns endast att hämtas i Uddevalla, skickar inte korten pga avsaknad av kartongen.

Korten fungerar som dom ska, har haft dom i ca 3 år. Har inte märkt något fel på korten alls, fungerar rätt bra i dagens spel.
http://www.gigabyte.se/products/product-page.aspx?pid=4178#ov

Betalning sker via Swish när du hämtar kortet/korten.

Har ni några frågor kan ni smsa på 0736309823!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

woop woop

Permalänk
Medlem

Budgivningen slutar imorgon kl 17:00!

Visa signatur

woop woop

Permalänk
Medlem

1500:- för båda budat!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

1550 och upphämtning!

Permalänk
Medlem

Vad har du haft för inställningar när du klockat korten? Är de fortfarande bestyckade med upplåst spänningsreglering via flashat BIOS?

Visa signatur

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Vad har du haft för inställningar när du klockat korten? Är de fortfarande bestyckade med upplåst spänningsreglering via flashat BIOS?

Juste, glömde helt bort det ^^ Ena kortet är flashat, men jag orkade inte flasha det andra då det första knappt fick nån förändring(som jag märkte,har inte superkoll, var ett tag sedan). Båda korten går på original-clock, dvs fabriks OC, och har gjort det i ca ett år. Det första kortet lyckades jag klocka till ca 1278 mhz core och 6621 mhz memory har jag för mig. Det var som sagt typ ett år sedan något av dem klockades.

Visa signatur

woop woop

Permalänk
Medlem

Budet ligger nu på 1600, individ som inte har acc på sweclockers

Visa signatur

woop woop

Permalänk
Medlem

Jag håller mig till mitt bud på 1550:- och upphämtning

Permalänk
Medlem

1650

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bara så att det är klargjort, det är upphämtning som gäller

Visa signatur

woop woop

Permalänk
Medlem

då har scienta vunnit^^

Visa signatur

woop woop