Humble Bundle E3 Digital ticket

Permalänk
Medlem

Humble Bundle E3 Digital ticket

Köpte mig Humble Bundle E3 Digital ticket och fick lite grejer över som jag inte har användning för.

Läs lite mer om det här:
https://www.humblebundle.com/twitche3

Grejerna är som följer.

World of Tanks invite code

SMITE Xbox One Closed Beta key

STEAM:

Magicka Wizard Wars Exclusive Staff & Blade
Note: Måste ha originalspelet.

Skriv vad ni vill ha samt er mail (För Steam gift) Så kommer jag att uppdatera i kommentarsfältet vad som är taget.
Det är Först till kvarn som gäller och endast en produkt per skalle! (Till att börja med)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk

Hej jag skulle vilja ha Twitch turbo och ghost recon starterpack (helst turbo)
Jag kan pma mejlen om det blir aktuellt tack få förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

tar gärna PAYDAY 2 Electarodent & Titan Masks.

Pmar dig med

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk

vad är ghost recon phantoms? är det gratis versionen? då är jag intresserad

Permalänk
Medlem

Tar jättegörna Warframe 7-day credit & affinity booster packs, skickar pm med mejl

Permalänk
Medlem

@Levilicous:
Det är tyvärr inte gratis versionen. Det är ett addon.

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk
Medlem

Jag tror att du har skrivit lite fel, istället för World of Tanks invite code så tror jag att du menar World of warships invite code. Om ja, så tar jag gärna koden

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk

aha vad synd

Permalänk

Tar gärna ghost recon koden har spelat i 2 år nu och skulle bara tacksam om jag fick den

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem

@jnsson:

Det är en invite till tanks.
Du skapar nytt konto, får en M22 Locust tank, 1.000 gold och 7 dagar premium. Fungerar endast på NA server, men kan spelas vartsomhelst.
Detta enligt Humble Bundle.

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow