Permalänk
Medlem

Söker grafikkort!

Lång historia kort så söker jag ett grafikkort som presterar som ett 5850 eller bättre (helst bättre!). Allt är av intresse så länge priset är rätt. Skicka PM eller skriv i tråden.

Kort historia längre då! Sålde spelburken för ett tag sedan men nu har suget kommit igen och det enda som saknas just nu är ett ok grafikkort. Spelar inte de mest krävande spelen och mitt förra grafikkort (5850) hängde med bra i spel som cs go, borderlands och killing floor. Hade dock varit skönt med ett vassare kort för att testa lite nyare spel och helt enkelt känna att jag har en bättre dator nu.

Får gärna vara ett nvidia kort men inget måste. Kort jag spontant känner mig intresserad utav är nvidia 670/680 eller 780ti. Men som sagt allt är av intresse sålänge det är rätt pris och det klår mitt nuvarande 7300gt...

Bor i Varberg så om någon lokalt sitter på nått kort relevant för annonsen eller helt enkelt bättre än ett 7300gt kan det vara intressant att mötas upp för en snabb affär.

Mvh Johan.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Asus GTX 660 om det är av intresse. 600 kr , så kan jag inkludera frakten med schenker.

Permalänk
Medlem

Har ett 7970 och bor i Varberg

Visa signatur
Permalänk

gtx 580 500kr

Visa signatur

Phenom 1055t @ 3,6ghz | Gigabyte r9 280x | Asrock 970 pro3 r2,0 | Samsung 830 256gb & Ocz trion 248gb| 10gb Hyperx & Corsair | FD newton r3 1000w platinum | FD core 2300

Permalänk
Medlem

Uppdaterar lite :),

Det har börjat trilla in lite erbjudanden här och via PM men fortsätt komma med förslag :). Skriv gärna ungefär vad ni vill ha för sakerna med!

kan även nämna att jag gav runt 400:- för mitt 5850 med eftermarknads kylare för ca 3 år sen.
Så kort som inte presterar nämnvärt bättre för x antal hundra mer är inte skärskilt lockande.

Permalänk
Medlem

@tvedberg1:

Kan du länka model?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pandawan:

Uppdaterar lite :),

Det har börjat trilla in lite erbjudanden här och via PM men fortsätt komma med förslag :). Skriv gärna ungefär vad ni vill ha för sakerna med!

kan även nämna att jag gav runt 400:- för mitt 5850 med eftermarknads kylare för ca 3 år sen.
Så kort som inte presterar nämnvärt bättre för x antal hundra mer är inte skärskilt lockande.

Mitt 7970 är ett Sapphire 7970 Dual-X och det verkar som att de flesta 7970 hamnar på ca 1000kr här på marknaden så är kanske 900kr ett bra pris eftersom det blir en lätt affär Då vi båda bor i Varberg.

Visa signatur
Permalänk

@Pandawan: här är det http://www.kfa2.com/gtx580.shtml
aldrig varitklockat, alltid hållt bra temps.

Visa signatur

Phenom 1055t @ 3,6ghz | Gigabyte r9 280x | Asrock 970 pro3 r2,0 | Samsung 830 256gb & Ocz trion 248gb| 10gb Hyperx & Corsair | FD newton r3 1000w platinum | FD core 2300

Permalänk
Medlem

Har skickat pm till dig

Permalänk
Medlem

290 för 1800 sapphire tri-x garanti kvar, inge fel osv