CoD: AW (PS4), Wireless 360 Gamepad, HDD-bur och ACX-kylare

Permalänk
Medlem

CoD: AW (PS4), Wireless 360 Gamepad, HDD-bur och ACX-kylare

Tjena,

Lovade att hjälpa brorsan med datorbygge så kränger därför lite småsaker som ligger och slänger på skrivbordet, under sängen, i garderoben, på köksbordet, under vasken, på bakgården, i källaren och på vinden som tyvärr inte existerar! #logic

Call of Duty: Advanced Warfare (PS4)
Är i bra skick, men har tyvärr inte fått den uppmärksamhet som krävs, så se upp för Kevin Spacey.
Pris: Startbud 120kr

Xbox 360 Wireless Gamepad (x2)
Har legat i källaren under en längre tid och skräpat - använda, men i bra skick. Kan vara lite skygga, men efter lite massage bör de rulla som förr!
Pris: Bud

HDD-bur till Fractal Design XL R2
Vart över efter att jag moddade mitt chassi och söker nu efter en ny ägare. Svart bur, vita skidor.
Pris: Bud

ACX-kylare till EVGA GTX780
Kylig kille, men gör vad han ska.
Pris: Bud

Bilderna på HDD-buren och ACX-kylaren lånar jag från Google då de ligger längst in i källaren.
Samlar ihop lite fler saker inför nästa annons. Får gräva i elektroniklådorna, haha.

Du som köpare står för frakten och jag som säljare förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.
God jul och gott nytt år!
Mvh, Crazy

Läs hela annonsen här

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Crazy:

Xbox 360 Wireless Gamepad (x2)
Har legat i källaren under en längre tid och skräpat - använda, men i bra skick. Kan vara lite skygga, men efter lite massage bör de rulla som förr!
Pris: Bud

Har du vägarna förbi Landskrona så kan jag köpa dom för 100kr/st?

Permalänk
Medlem

Har precis sålt kontrollerna och spelet!
Uppdaterade annonsen nu.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!