Grafikkort 300kr, Intel Core 2 Quad, Sidopanel till Corsair 200R

Permalänk
Medlem

Grafikkort 300kr, Intel Core 2 Quad, Sidopanel till Corsair 200R

Tja, söker ett grafikkort för 300kr

Vet inte exakt vad jag kan få för 300kr men tänkte mig i prestanda klassen av en gtx 580 eller ett 660 ti? Om det är orimligt lägg gärna en kommentar.

Sidopanel har jag inga krav på bara så att det sätta på en Corsair 200R. Vet inte vad en sidopanel är värd men kanske 100kr?

Är även intresserad av en fyrkärning processor för socket 775 för kanske 100kr?

Skriv vad ni har och vilket pris ni säljer sakerna så kan jag snabbt se ifall sakerna är av intresse eller inte.

Föredrar om allt finns i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@taquiyt: Jag har en del 775 processorer om du är intresserad? just quad har jag en q9400, en q8400 och en q8500 tror jag, jag tror jag har ett Asus GTX 660 är dock inte säker på att det är ett ti däremot om det ändå kan vara av intresse?

Visa signatur

”I don’t suffer from insanity, I enjoy every minute of it”

Citius, altius, fortius

Permalänk
Medlem

@Aleister: Är intresserad av q8400 och q8500 pris? Grafikkortet kan också vara av intresse men är i en lägre prioritetslista eftersom jag har en annan person som säljer ett grafikkort till mig. Pris på grafikkort vid eventuell affär?

MVH
Taqui

Permalänk
Medlem

@taquiyt: Ja vill du ha bägge? 150+frakt? grafikkortet har ingen aning såhär på rak arm direkt hade tänkt sälja det till systerson egentligen men hoppades få lite mer för det..=)

Visa signatur

Citius, altius, fortius

Permalänk
Medlem

@Aleister: mina plan skiftar lite och tänkte istället fråga om individuellt pris för varje processor. Undrar även priset på q9400. Får avvakta med grafikkortet tillfälligt eftersom jag kom på att kortet måste fraktas vilket går på min budget.

Permalänk
Medlem

@taquiyt: 100kr st för q8x00 och 120 för q9400? låter det ok? + frakt (ett frimärke )

Visa signatur

Citius, altius, fortius

Permalänk
Medlem