Permalänk

Ska byta lite kringutrustning :)

Tjena!

Jag hade tänkt att byta ut mitt headset som är trasigt, och tänkte att jag skulle kunna köpa en ny mus på samma gång! Jag kommer alltid till Swec för att checka lite på vad som kan rekommenderas

Jag har ett HyperX Cloud II headset och det är det bästa headsetet jag har använt hittills, otroligt skönt, bra ljud, mikrofonen fungerar toppen osv. Men jag vill helst inte köpa samma två gånger när jag kan prova nya headsets. Finns det något annat headset som kan rekommenderas? Jag har funderat på HyperX Cloud Revolver, är det någon som har ett par som kan ge mig lite insikt
Kostnaden på hörlurarna bör ligga på 800-1200

Sedan är det musen, jag använder just nu någon billig Mission SG (Andersen) mus som faktiskt är ganska skön och lite tung-aktig, jag har också en Razer Deathadder Chroma, men den tycker jag verkligen inte om. Jag skulle nog föredra ett par knappar på sidan som jag kan binda saker till. Budgeten på musen är väl runt 800 som högst.

Jag vet inte direkt vad jag bör tillägga förutom att jag spelar spel otroligt mycket, som alla andra spelar jag mest Overwatch, LoL och CS. Men jag spelar också spel som Dark Souls när de kommer ut.

Otroligt många tack på förhand, är lite vilsen när det kommer till såna här saker, då jag inte vet vad jag ska akta mig för osv.

-A

Visa signatur

|RAM|4x2 DDR3 Ram |Grafikkort| Palit Geforce GTX 970 |Processor| i5 4460 (4 Core, 3,2ghz) |Hårddisk| 1 TB |Moderkort| Gigabyte H81M-DS2V |Kringutrustning| Corsair K70 Cherry MX Brown | HyperX Cloud II | Logitech G900|