In ear hörlurar för musiklyssnande sökes, behöver tips!

Permalänk
Avstängd

In ear hörlurar för musiklyssnande sökes, behöver tips!

Hejsan hoppsan.

Mina original hörlurar som följde med min Iphone har nyss gett upp så jag skulle behöva ett par hörlurar som kan ersätta dom.
Jag lyssnar bara på lite musik när jag pendlar till och från skolan.
Jag har tittat runt lite på nya, finns hur mycket som helst att välja på och jag tycker de flesta ser likadana ut. Min budget är 1000kr max, om det inte är så att de dyrare lurarna är sjukt mycket bättre så föredrar jag om det blir lite billigare.

Permalänk
Moderator

Soundmagic E10. Kan inte rekommenderas nog.

Permalänk
Medlem

Eftersom du vill komma undan billigt så har jag några tips.

1. Senfer UE Sjukt mycket ljud för pengarna! Om du vill ha detaljerat välbalanserat ljud med galet "snygg" bas.

2. Xiaomi Piston 3.0 Låter bra, går att läsa metervis med recensioner från nöjda köpare.

3. Vsonic VSD3s Bra passform, mycket bas och låter lite "disco" Finns dock mycket välljud att hämta här. Erkänt bra budgetval.

Permalänk
Medlem

Får rekommendera shure 215. Nog aldrig vart så nöjd med några lurar innan. Bör dock läsas på om dom då folk verkar ha problem med dom ibland. Dock inget jag har märkt av själv. Dock är jag väldigt försiktig med mina saker.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Xiaomi Hybrid om du vill ha ett par IEMs som låter lite roligare
Xiaomi Piston 3 om du vill ha ett par IEMs som låter balanserat

Båda går att köpa för ca 200kr, men de låter som om de kostade minst 3 gånger så mycket.