Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Sommarstädning

Hej,

Precis uppgraderat min dator och fick lite delar över som jag egentligen hade tänkt bygga en htpc med, men min underbara flickvän vill inte ha några fler "klumpar" vid tvbänken

I3 7350 Denna

Masterwatt 500 lite Denna

EVGA GeForce GTX 1050 GAMING, 02G-P4-6150-KR, 2GB

Svårt för mig att säga ett pris, men kom med bud så löser vi nåt.

Skickas inte men kan köras ut inom Stockholm.

Mvh
Noobcake

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Pris i3?

Permalänk
Medlem

@XeVoNi:

Hej,

Helst bli av med allt i samma veva, men går det inte får jag väl vara mindre kräsen

Permalänk

Älskar när man klickar in på och läser annonser för att på sista raden läsa "Skickas ej". Ingen som tänker att det kan va bra att skriva "Endast Sthlm" i rubriken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

Älskar när man klickar in på och läser annonser för att på sista raden läsa "Skickas ej". Ingen som tänker att det kan va bra att skriva "Endast Sthlm" i rubriken?

Nu var ju annonsen inlagd under Stockholm så tänkte inte så långt som att någon skulle bli kränkt
Kan skicka om någon betalar innan, men det brukar inte vara så poppis så skippade lägga in det

Permalänk

Om du tror att man blir kränt för att man nämner hur något eventuellt skulle kunna underlätta för andra får du nog läsa på lite om vad ordet betyder, ingen som är kränkt här. Hoppas jag?

Skulle tro att större delen av allt som säljs här på swec säljs genom förskottsbetalning och frakt så det skulle jag nog säga är ganska poppis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

Om du tror att man blir kränt för att man nämner hur något eventuellt skulle kunna underlätta för andra får du nog läsa på lite om vad ordet betyder, ingen som är kränkt här. Hoppas jag?

Skulle tro att större delen av allt som säljs här på swec säljs genom förskottsbetalning och frakt så det skulle jag nog säga är ganska poppis.

Det löser sig nog

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Inte för att vara fräck med ett skambud, men mitt grafikkort är döende och jag har ont om pengar så det skadar väl inte att försöka; 200 för grafikkortet?

Permalänk

budar 400 grafikkort

budar 150 nätdel

(har möjlighet att hämta i stockholm)