Advanced Video Settings CSGO

Permalänk

Advanced Video Settings CSGO

Hej

Varje gång jag startar CSGO så går jag alltid in och ställer in Video Seettings. Finns det inte något smat sätt så man slipper detta.
Kan man inte lägga in detta i Autoexec eller config ?? Vore så himla smidigt

Ursäka den nördiga frågan

/Fisken

Permalänk
Medlem

...\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg > video.txt

I den filen så lagras dina videoinställningar om det är det du syftar på? Om den är skrivskyddad så antar jag att CS:GO inte kan spara inställningarna. Eller så kan du prova att manuellt redigera värdena i den filen.

Ett annat ställe är: ...\Steam\userdata\<konto-nr>\730\local\cfg

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Skrivet av Decster:

...\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg > video.txt

I den filen så lagras dina videoinställningar om det är det du syftar på? Om den är skrivskyddad så antar jag att CS:GO inte kan spara inställningarna. Eller så kan du prova att manuellt redigera värdena i den filen.

Ett annat ställe är: ...\Steam\userdata\<konto-nr>\730\local\cfg

Kanon , skall kolla ikväll. Misstänker att video.txt är skrivskyddad

/Fisken

Permalänk
Skrivet av Decster:

...\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg > video.txt

I den filen så lagras dina videoinställningar om det är det du syftar på? Om den är skrivskyddad så antar jag att CS:GO inte kan spara inställningarna. Eller så kan du prova att manuellt redigera värdena i den filen.

Ett annat ställe är: ...\Steam\userdata\<konto-nr>\730\local\cfg

Hej
Hittade txt filen ...\Steam\userdata\<konto-nr>\730\local\cfg men jag försöker avaktivera skrivskyddet men det kommer alltid tillbaka ? Hur gör jag för att få bort det ?