Batteritid för iPhone 8 Plus

Permalänk
Medlem

Batteritid för iPhone 8 Plus

Hur upplever ni batteritiden på en iPhone 8 Plus?

Jag funderar på att köpa en sådan, men det skiljer bara 1000mAh från min iPhone SE. Och min iPhone SE töms ganska fort på batteri.

Jag är en så kallad "poweruser". Jag använder den konstant. Ska jag titta på annat istället?

Permalänk
Skrivet av cqo:

Hur upplever ni batteritiden på en iPhone 8 Plus?

Jag funderar på att köpa en sådan, men det skiljer bara 1000mAh från min iPhone SE. Och min iPhone SE töms ganska fort på batteri.

Jag är en så kallad "poweruser". Jag använder den konstant. Ska jag titta på annat istället?

Både jag å kompisen har en hans är 1,5 år å min är 1 år•
Batteriet håller fortfarande otroligt bra på båda har inte kört slut på min en hel dag ännu.
Kompisen jämförde med en som har en ny s10 plus som har över 1000mha mer och den håller
Betydligt sämre.

Permalänk

Min 8 plus är snart ett år gammal och jag har fortfarande ca 50% kvar när jag går och lägger mig på kvällen. Positivt överraskad jämfört med tidigare iPhones jag haft...

Permalänk
Medlem
Skrivet av christian29:

Både jag å kompisen har en hans är 1,5 år å min är 1 år•
Batteriet håller fortfarande otroligt bra på båda har inte kört slut på min en hel dag ännu.
Kompisen jämförde med en som har en ny s10 plus som har över 1000mha mer och den håller
Betydligt sämre.

Vet du att den som har s10 plus använder den lika mycket och har samma ljusstyrka ?
Annars så är det en dålig jämförelse .

Permalänk
Medlem

Min Iphone 7 plus med helt nytt batteri (bytte innan dom ökade priserna förra året) håller knappt 1 dag med average användande.
Tycker batteritiden är bedrövligt dålig ärligt talat, detta med en 5.5" skärm med 1080p också ;O

Permalänk
Medlem

8 plus har mkt bra batteritid bortsett från 3D-spel, där är väl batteritiden mer normal tycker jag.