Corsair Carbide SPEC-03 Chassi säljs!

Permalänk

Corsair Carbide SPEC-03 Chassi säljs!

Säljer dessa två komponenter då jag uppgraderat min dator. Båda kommer från ett klarbyggt PC från Komplett, och båda har loggor och sånt från Komplett.

CoolerMaster B500 V2 500W 80+ Nätaggregat säljs, som använts i ungefär 2 år. Låter inte mycket och funkar som den ska. Nyligen dammats ut med tryckluftsburk så det finns inte mycket damm i den. Har använts för gaming och lite videoediting endast. Har en stor Komplettsticker på baksidan men kan nog tas bort om det behövs. Pris: 300kr SOLD

Corsair Carbide SPEC-03 Komplett edition, med tre fläktar. Också använd i ungefär 2 år, har dammats ut någorlunda och är i stort sett fullständig. Har små märken på plastrutan men som inte syns mycket. 9 moderkorts/nätaggregatsskruvar ingår. Inga thumb-screws fattas. Ingår två Blå-LED fläktar fram (en av dem köpt separat) och en standard fläkt på baksidan. Några stickers finns längst fram på översidan. Pris: 400kr
SOLD

Chassit hämtas endast i Göteborg. Nätaggregatet kan jag tänka skicka mot att du betalar frakten, annars hämtning för denna med.
Inga bud, Skicka PM vid intresse!
ANNONS AVSLUTAD!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 2700, EVGA GTX 1080, ASUS ROG B450-F, 32GB ram, NZXT H500i

Permalänk
Medlem

@Penguinmull: Även om du sa inga bud tycker jag att 300kr är för mycket för det nätagget. Kan ge 200kr + frakt om du är intresserad.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

@Penguinmull: Även om du sa inga bud tycker jag att 300kr är för mycket för det nätagget. Kan ge 200kr + frakt om du är intresserad.

Men det skiljer ju bara 100kr mellan 200 och 300kr?
Så mycket är det inte i skillnad xD

Permalänk
Medlem

@ExcZist: Håller med, men det är också en 33% skillnad. Så lite betydelse har det.
Tycker att 300 exkl frakt för ett agg som kostade ca 500-600 nytt för ett par år sedan är för mycket. Hade det varit 300inkl frakt hade jag tyckt att det var rimligt.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

300:- kr och upphämtning för Corsair Carbide SPEC-03.

400:- kr begagnat för det chassit är lite mycket.

Har beställt ett nytt Corsair Carbide SPEC-05 för 449:- kr från Webhallen som jag väntar på. Inet sålde Corsair Carbide SPEC-01 för 449:- kr tidigare i veckan. Om jag får köpa ditt för 300:- kr så avbeställer jag hos Webhallen.

Permalänk
Skrivet av morronrost:

Nätagget är sålt nu, för det pris jag satt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk

@AlpAne: Har skickat pm

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Penguinmull: Ok! Kul att du fick så mycket för det! som sagt tyckde jag det var för mycket för mig, men andra kan ha en annan åsikt!

Visa signatur

If it works, it works.