Vit Fractal Design Focus G inkl RGB

Permalänk
Medlem

Vit Fractal Design Focus G inkl RGB

Säljer den äldste systersonens Fractal Design Focus G med installerade RGB lister pga uppgradering.

RGB listerna lyser i konstanta färger och kan bytas med hjälp av medföljande kontroll.

I stort är chassit i fint skick, med en mindre knappt synlig inbuktning på den* svarta panelen efter att hans far burit i chassit, se bild.

Föredrar avhämtning i Skövde hemma hos mig, eller i Lidköping där chassit just nu befinner sig.

Originalförpackning medföljer.

Länk till RGB belysning
Fractal Design Focus G

Bud från 200kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

200 kr och hämtar i Skövde

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

200 kr och hämtar i Skövde

Noterat

Permalänk
Avstängd

250 och hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av FoolGamer:

250 och hämtar

Noterat. Skövde eller Lidköping?

Permalänk
Avstängd

Skövde

Permalänk
Medlem

@FoolGamer:

Ok. Du har ledande bud!

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivningen på tisdag kl 18.00.

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutad.

@FoolGamer har vinnande bud!

Permalänk
Medlem

Får återuppta försäljningen. Minst sagt frustrerande att @Foolgamer först är väldigt sen med att svara på PM, för att sedan ge vika och struntar i att fullfölja affären.

Hen hör inte av sig mer efter avslutad budgivning, utan jag sänder två ytterligare PM, det senare nedan, för att höra om hen fortsatt är intresserad.

Svarar mig tillslut enligt följande. Hädanefter behöver du inte besvära dig med bud på mina grejer, dig säljer jag inte till.

se gratis film på nätet online

@Erik, du har ledande bud på 200kr om du fortsatt är intresserad, är villig att ta det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av miizoo:

Får återuppta försäljningen. Minst sagt frustrerande att @Foolgamer först är väldigt sen med att svara på PM, för att sedan ge vika och struntar i att fullfölja affären.

Hen hör inte av sig mer efter avslutad budgivning, utan jag sänder två ytterligare PM, det senare nedan, för att höra om hen fortsatt är intresserad.

Svarar mig tillslut enligt följande. Hädanefter behöver du inte besvära dig med bud på mina grejer, dig säljer jag inte till.

https://i.ibb.co/M99JV1g/Screenshot-20190928-141301-com-android-chrome.jpg
se gratis film på nätet online

@Erik, du har ledande bud på 200kr om du fortsatt är intresserad, är villig att ta det.

Skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Skickar PM

Sålt till @Erik!