Sennheiser HD700 , GSX 1000 och en ModMic Säljes
Hej!
Tänkte kolla intresset för mina hörlurar och förstärkare då jag klurar på att prova något trådlöst.
Vi har alltså ett par Sennheiser HD700 som jag har haft sedan slutet av november förra året. Dessa har använts tillsammans med en GSX 1000 och en ModMic 4.0.
Hörlurarna köptes som nya på tradera utan kvitto. Killen hade tydligen importerat dem och någonstans längs med vägen hade någon skurit upp örondynorna och vadderingen i huvudbygeln. Jag köpte därför direkt nya originaldynor som jag använt senaste året. De trasiga finns kvar och kanske går att laga. Det finns dock ingen vaddering i huvudbygeln. Tyget är inte sönderskuret, det är bara ingen stoppning inuti så det kanske går att lösa. Oroade mig aldrig över det då jag tyckte de var tillräckligt bekväma ändå. Originalkabel finns, samt en kortare och tunnare variant med 3.5 hane. Fler bilder: https://imgur.com/a/zEFDxex
GSX 1000 är väl mer för Surround och Quality of Life snarare än någon direkt förstärkare men det har fungerat precis lika ypperligt som alla reviews säger och jag tycker jag hör precis allting in-game. Denna köptes tillsammans med Modmic'en här på forumet och har således inte heller något kvitto.
Frågor på det?
Hör av er! Kör väl ingen direkt budgivning med sluttid utan ni får höra av er med vad ni är intresserade av och vad ni är beredda att betala. Så accepterar jag det/de bud som känns bäst. Tänker mig kring 3000kr.