Diablo IV – den stora tråden

Permalänk

Kvartalsuppdatering imorgon

Visa signatur

bajs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Official_P:

Kvartalsuppdatering imorgon

Redan idag faktiskt! https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23816415/diablo-iv-qu...

Efter att ha ugglat igenom lite snabbt så gillar jag att de verkligen VERKLIGEN vill få oss att förstå att man endast kan köpa kosmetiska saker från shoppen! OCH INGET PAY 2 WIN! Fan vad taggad jag är nu.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjoooberg:

Redan idag faktiskt! https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23816415/diablo-iv-qu...

Efter att ha ugglat igenom lite snabbt så gillar jag att de verkligen VERKLIGEN vill få oss att förstå att man endast kan köpa kosmetiska saker från shoppen! OCH INGET PAY 2 WIN! Fan vad taggad jag är nu.

Efter vad Diablo Immortal blev så känner jag att de var tvugna att dedikera nästan en hel quater update åt just shoppen och vad man kan handla för riktiga pengar. Gillar hur de flera gånger skrev att man kommer inte kommer kunna handla någon form av bättre gear eller boost för riktiga pengar, allt är kosmetik. Inte ens den XP Boost som finns varje Season (vilket känns lite konstigt att den ens finns but hey) kommer man kunna "fuska" sig till genom riktiga pengar.

Många klagar på att det är ett fullspel för 600+ spänn och att man inte ska ha någon shop där men vad spelar det för roll när det i slutändan ändå bara är en visuell uppgradering? Nästan alla spel har någon form av "mikro"transaktion nu för tiden så vi ska vara glada att det bara var en kosmetikshop de valde att införa.

Gillar att de kommer köra säsonger som i Diablo 3, då kan man komma tillbaka titt som tätt och köra (säsong 27 i d3 startar btw nästa fredag 26/8!). I och för sig har man ju hört detta förut så vi får väl se när det börjar närma sig vad som faktiskt kommer, men kändes väldigt positivt i slutändan.

Sen så verkar det som att det interna release-schemat som läckte stämmer för Classic WoW, WoW 10.0, COD MW2 osv så troligen stämmer det att vi även kommer kunna förboka D4 den 8e December. Bara hålla tummarna att de visar något nu på Gamescom nästa vecka!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Skrivet av MiLeS:

Efter vad Diablo Immortal blev så känner jag att de var tvugna att dedikera nästan en hel quater update åt just shoppen och vad man kan handla för riktiga pengar. Gillar hur de flera gånger skrev att man kommer inte kommer kunna handla någon form av bättre gear eller boost för riktiga pengar, allt är kosmetik. Inte ens den XP Boost som finns varje Season (vilket känns lite konstigt att den ens finns but hey) kommer man kunna "fuska" sig till genom riktiga pengar.

Många klagar på att det är ett fullspel för 600+ spänn och att man inte ska ha någon shop där men vad spelar det för roll när det i slutändan ändå bara är en visuell uppgradering? Nästan alla spel har någon form av "mikro"transaktion nu för tiden så vi ska vara glada att det bara var en kosmetikshop de valde att införa.

Gillar att de kommer köra säsonger som i Diablo 3, då kan man komma tillbaka titt som tätt och köra (säsong 27 i d3 startar btw nästa fredag 26/8!). I och för sig har man ju hört detta förut så vi får väl se när det börjar närma sig vad som faktiskt kommer, men kändes väldigt positivt i slutändan.

Sen så verkar det som att det interna release-schemat som läckte stämmer för Classic WoW, WoW 10.0, COD MW2 osv så troligen stämmer det att vi även kommer kunna förboka D4 den 8e December. Bara hålla tummarna att de visar något nu på Gamescom nästa vecka!

Har läst igenom det ett par gånger nu och det verkar som ett relativt smärtfritt resultat även om jag personligen alltid kommer att ana ugglor i mossen när det gäller alla former av affärsmodeller med mikrotransaktioner i kärnan. Det spelar ingen roll hur positivt man vinklar detta för det är ett system som alltid kommer att påverka hur spel utvecklas, marknadsförs, drivs och i slutändan upplevs av spelare.

Medan butiken säkerligen kommer att uppdateras med nya skins så kommer basutbudet sannolikt stå mer eller mindre stilla, bortsett från season rewards (oklart hur det kommer att se ut). Gemensamma miljöer som hubbar och publika event kommer att krylla av spelare med nya fräcka skins som säkerligen kommer att trigga "vill-ha-behovet" hos dom som helst inte vill lägga ner mer pengar på spelet (mig inkluderat) - det är beräknat precis som i Path Of Excile. Dock kanske det inte blir ett problem om premium valuta verkligen kommer att kunna låsas upp i gratisversionen av deras season pass. Hur mycket man kan låsa upp åt gången och vad man tillåts att köpa med den återstår att se.

Citat:

The Season Pass has both free rewards (cosmetics, premium currency, and gameplay boosts) and paid rewards (cosmetics and premium currency only).

Vad det gäller xp-boosts tycker jag det är bra att det kan låsas upp i season pass för då borde man slippa se chatten fyllas med folk som tigger efter xp-boostar.

Tycker också dom har gjort ett bra beslut att sätta ett tak på paragonpoäng så man istället kan fokusera på att optimera sin karaktär.

Tror mig ha läst att dom även kommer ha en regel för att undvika power creep också vilket är positivt att se men vi får se helt enkelt.

Visa signatur

OS: Win 10 Home | Chassi: NZXT H440 | PSU: Corsair HX850i plat | Moderkort: ASUS Maximus Hero VIII | CPU: i7 6700k @ 4.5Ghz @ 1.29v | RAM: HyperX Fury 16Gb @ 3000Mhz | GPU: ASUS 1080ti Strix Gaming | Kylning: NZXT Kraken X62 | Fläktar: Fractal Design Venturi x1 AF140, x2 sp140, x3 sp120 | Ljud: ASUS Xonar Xense med Sennheiser PC350Se | Lagring: Crucial M4 64gb, Samsung 850evo 500gb, Seagate Barracuda 1tb | M/K: Corsair M65 Pro gaming rgb & Corsair Strafe RGB | Bildskärm: acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Jag har kört The Division 2 rätt länge och de har lånat en del end game ideer från Diablo 3. De har också en Season Pass man kan betala för, då får man mer rewards under den säsongens 100 nivåer. Det är rätt smärtfritt och känns ok att betala för, om de håller spelet igång.

Permalänk
Medlem

Jag har nog spelat Diablo 3 mest av alla Diablo-spel och även fast jag inte fattade i början varför man ville köra säsong och börja om på nytt så blev det rätt uppenbart när man inte spelat på några år och hoppade in igen. Det ger ett driv till spelet utan dess like!

Sen så är det ju självklart att FOMO spelar in även i Diablo 4 och dess shop / season pass. Med tanke på hur många spel Blizzard, och andra utvecklar har, så har de säkert hittat en väg för att tjäna fina pengar även efter release. Det är ju inte gratis att hålla serverar uppe jämfört mot förr i tiden när det var direktanslutningar spelarna i mellan som gällde. Men det är då det är så skönt att man helt kan skita i det (om vi nu får tro på vad de skriver...).

Personligen har allt kosmetik i spel gått för långt, alltså för långt för att man ens ska orka bry sig att spendera pengar på det. Förr i tiden visste man att när man såg en snubbe i t.ex. WoW som hade Tier 1 eller 2 raid-gear att hen verkligen hade varit där och fått dom. Nu för tiden är det bara "jaha, han har kastat pengar på spelet, orka bry sig". Kan inte bry mig mindre om att se ut på X sätt jämfört med det jag hittat i själva spelet.

Oavsett så tror jag det kommer bli ett riktigt kul spel, det estetiska verkar de ju lyckats med om man jämfört med D3

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Jag har kört The Division 2 rätt länge och de har lånat en del end game ideer från Diablo 3. De har också en Season Pass man kan betala för, då får man mer rewards under den säsongens 100 nivåer. Det är rätt smärtfritt och känns ok att betala för, om de håller spelet igång.

Har också varit på det och spelat, inte så supermycket dock. Kanske lagt 20-30 timmar i spelet.

Det har mycket gemensamt med diablo i "grinden" men det är en grej jag tycker skiljer sig markant; variationen och svårighetsanpassningen.

Diablo spelen har ganska stor variation i miljöer, fiender, "modifiers" för fienderna och olika aktiviteter att göra. Jag tycker diablo är rätt bra på att göra grinden "icke-repetitiv" med procedurell generering osv.

Jag tröttnade tyvärr rätt snabbt på division på grund av just detta. Det var i princip samma fiender hela tiden och svårigheten skalades typ bara upp med mer hp och mer dmg på fienderna. Riktigt mycket "bullet sponging". När skillnaden mellan en vanlig fiende är att man behöver mata 20 skott i huvudet med en LMG på en vanlig fiende och 200 skott på en boss.....då är det inte roligt längre.

Hoppas verkligen att diablo 4 jobbar mycket med variationen, för det är, enligt mig, värt oerhört mycket.

Permalänk
Medlem

Håller inte med riktigt där. Diablo 3 endgame inte spelar så stor roll vad det är för monster man möter när man kommit till en viss nivå. Om det inte är absoluta end-game där man vill ha vissa typer av spawns för att kunna pusha. Jag har kört en spin-2-win babbe rätt mycket och det är bara hålla ner högerknappen och snurra sig igenom alla monster och ibland göra ett par shouts och om det är en boss aktivera ignore pain.

Sen i absoluta endgame grifts är även mobs i D3 sponges. De har så mycket health att det kan ta lång tid grinda ner dem. Exempelvideo här; https://www.youtube.com/watch?v=VhWuV5OAsBY

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Håller inte med riktigt där. Diablo 3 endgame inte spelar så stor roll vad det är för monster man möter när man kommit till en viss nivå. Om det inte är absoluta end-game där man vill ha vissa typer av spawns för att kunna pusha. Jag har kört en spin-2-win babbe rätt mycket och det är bara hålla ner högerknappen och snurra sig igenom alla monster och ibland göra ett par shouts och om det är en boss aktivera ignore pain.

Sen i absoluta endgame grifts är även mobs i D3 sponges. De har så mycket health att det kan ta lång tid grinda ner dem. Exempelvideo här; https://www.youtube.com/watch?v=VhWuV5OAsBY

Jag har inte spelat så mycket "endgame" i the division, men du tycker alltså att det är mer variation på miljöer, fiender osv generellt i the division än diablo 3, eller vad är det du inte håller med om?

För ditt svar verkar mest handla om att Diablo 3 inte är perfekt och det har jag aldrig sagt och håller med dig om.

Jag tyckte att det blev för repetetivt i division efter 20-30 timmar men diablo 3 har jag spelat mycket mycket mer än så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nasso:

Jag har inte spelat så mycket "endgame" i the division, men du tycker alltså att det är mer variation på miljöer, fiender osv generellt i the division än diablo 3, eller vad är det du inte håller med om?

För ditt svar verkar mest handla om att Diablo 3 inte är perfekt och det har jag aldrig sagt och håller med dig om.

Jag tyckte att det blev för repetetivt i division efter 20-30 timmar men diablo 3 har jag spelat mycket mycket mer än så.

Jag gillar båda spelen, men Diablo 3 blir också grind om man ska pusha hårt. Mest det jag menade. Det är självklart två helt olika spel, men t.ex. SHD levels som Division 2 fick är rätt så likt Paragon levels från D3.

Hoppas storyn och kampanj blir bra i Diablo IV. Tycker de missade en hel del storymässigt i D3.

Permalänk
Medlem

Lite läckt gameplay. Source ska vara en f&f alpha testare som streamade på discord och en tittare spelade in.

https://anonfiles.com/b1Y79b8ay6/Diablo-IV-Gameplay-Video-1-2...
https://anonfiles.com/w1Za9785y7/Diablo-IV-Gameplay-Video-2-2...

En del platshållar textures och voice over verkar inte vara inspelad än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dozix:

Lite läckt gameplay. Source ska vara en f&f alpha testare som streamade på discord och en tittare spelade in.

https://anonfiles.com/b1Y79b8ay6/Diablo-IV-Gameplay-Video-1-2...
https://anonfiles.com/w1Za9785y7/Diablo-IV-Gameplay-Video-2-2...

En del platshållar textures och voice over verkar inte vara inspelad än.

Jobbigt läge för den person som nu valt att streama detta åt andra när hela skärmen täcks av ett ID Lär inte bli billigt hehe.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Konsolgrävare

Diablo IV | Developer Update: Closed End Game Beta

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Oj oj, hoppas man får möjligheten att testa betan. Har lite för många timmar spelade i Diablo 3 kanske, om det nu (som et låter) ska påverka chansen

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Utskick för D4 Beta har nu börjat!

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Jag fick ett mail, ser legit ut men jag har för mig att jag inte sökt till betan då jag tänkte att jag inte är en så storspelare. Så undrar mest om det inte är phishing.

YOU HAVE BEEN CHOSEN
Bla bla bla
SIGN UP TODAY

Follow the instructions below to complete your Beta opt-in by October 11. If your sign-up is successfully submitted and confirmed with our invite list, you will soon receive an email with instructions to play!

Eller är det ett grovt massutskick bara?

Visa signatur

| Ryzen 5500 | RTX3060 | HTC Vive | Steam deck/Gabe gear |

Permalänk
Medlem

Här har man lagt tusentals timmar i D3 och får ingen invite. Får hoppas på kommande våg då..

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Yes jag blev också inbjuden, woop!
Tusentals timmar i både Diablo 2: Resurrected samt Diablo 3.
Och ett par hundra timmar i Diablo: Immortal också. Med lite köp, så det får väl anses som muta antar jag haha.

Permalänk
Medlem

Om dom går efter timmar man spelat spelen då förstår jag varför jag fått Invite.
Diablo II har jag tusentals timmar på Diablo III har jag med tusentals timmar DIablo II R har jag nog 100 tals timmar på bara och Immortal har jag säkert 200 Timmar eller mer på

Edit
Diablo har jag med massor med timmar på.
Vad det Gäller Diablo II så har jag dubbla uppsättningar av det spelet då det krävdes för så man kunde flytta saker mellan gubbarna om man inte vill chansa på att spelet var uppe när man hoppa ur spelet och in igen.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Någon som fått tillgång till betan ännu?

Jag fick mail för en dryg vecka sen att jag var utvald och en länk att signa upp så ska man få instruktioner "inom kort". Har dock inte fått några instruktioner ännu.

Oklart vad som menas med "inom kort"

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Någon som fått tillgång till betan ännu?

Jag fick mail för en dryg vecka sen att jag var utvald och en länk att signa upp så ska man få instruktioner "inom kort". Har dock inte fått några instruktioner ännu.

Oklart vad som menas med "inom kort"

Står väl att man ska göra klart det innan den 11'e så antar att det kommer mer info för de som valt att gå vidare då.

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Någon som fått tillgång till betan ännu?

Jag fick mail för en dryg vecka sen att jag var utvald och en länk att signa upp så ska man få instruktioner "inom kort". Har dock inte fått några instruktioner ännu.

Oklart vad som menas med "inom kort"

Som någon sa till 11'e sedan är det inte säkert du får beta ändå då dom bara kommer välja ut några stycken av alla antar jag som har anmält sig för beta test.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinjed:

Står väl att man ska göra klart det innan den 11'e så antar att det kommer mer info för de som valt att gå vidare då.

Skrivet av vinylens:

Som någon sa till 11'e sedan är det inte säkert du får beta ändå då dom bara kommer välja ut några stycken av alla antar jag som har anmält sig för beta test.

Missade att dom skrivit den 11:e, tack för svar!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Skrivet av immutable:

Någon som fått tillgång till betan ännu?

Jag fick mail för en dryg vecka sen att jag var utvald och en länk att signa upp så ska man få instruktioner "inom kort". Har dock inte fått några instruktioner ännu.

Oklart vad som menas med "inom kort"

Fick tillgång till Betan igår, laddade ner det men har inte hunnit testa än. Får vara glad att man har en hyfsad uppkoppling då det var 77gb.

Visa signatur

DATOR AMD 5800X, ASUS ROG Strix B550-F, Zotac 3080 AMP Halo, 32GB DDR4 3600Mhz CL16, Phanteks Eclipse P400A, 2xKingston A2000 M.2 1TB, Acer Predator XB270HU 27" G-sync 144Hz
NAS: Synology DS918+ 16TB
🎧 • Sennheiser PC 360 Special Edition • Audio-Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perkanliu:

Fick tillgång till Betan igår, laddade ner det men har inte hunnit testa än. Får vara glad att man har en hyfsad uppkoppling då det var 77gb.

Jag med! Har spelat en del nu ikväll och håller på att köra igenom kampanjen med en rogue, level 17 än så länge. Tycker det är riktigt roligt, känns dock lite mer som en blandning av path of exile och lost ark än diablo. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om den öppna världen ännu, tror jag gillade diablo 3's upplägg mer men man kanske vänjer sig. Har precis köpt mig en häst så nu går det lite snabbare att transportera sig.

Har inte hittat några buggar ännu och måste säga att det flyter på bra med min något daterade dator (9900k, gtx1070, 32gb ram, 1440p) med högsta inställningarna.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perkanliu:

Fick tillgång till Betan igår, laddade ner det men har inte hunnit testa än. Får vara glad att man har en hyfsad uppkoppling då det var 77gb.

Skrivet av immutable:

Jag med! Har spelat en del nu ikväll och håller på att köra igenom kampanjen med en rogue, level 17 än så länge. Tycker det är riktigt roligt, känns dock lite mer som en blandning av path of exile och lost ark än diablo. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om den öppna världen ännu, tror jag gillade diablo 3's upplägg mer men man kanske vänjer sig. Har precis köpt mig en häst så nu går det lite snabbare att transportera sig.

Har inte hittat några buggar ännu och måste säga att det flyter på bra med min något daterade dator (9900k, gtx1070, 32gb ram, 1440p) med högsta inställningarna.

Man får ju inte berätta att om man fått en beta.
Så jag kan inte säga om jag inte fått det eller om jag fått det och spelat några timmar.
Men jag har många timmar spelande på alla andra Diablo spel.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

En som streamar betan på twitch nu

Edit: den streamen slocknade visst snabbt. Fasen jag vill ju se hur spelet är.

Permalänk
Medlem

Hoppas innerligt att det kommer ett auktionshus. att göra konto på d2jsp å jaga köpare/bytare var/är extremt osexigt.
Blir items som i d3 blir det kortvarigt igen. folk spelar första helgen av en säsong å sen är det bara de mest inbitna som spelar.
Så otroligt tråkigt å grinda items å få saker som folk kunnat använda. sälj köp med ingamevaluta så kan man komma lite närmare den dära hammaren man är ute efter
Annars blir det som tididgare att 99.9999999999% av alla items helt enkelt disenchantas för att ingen i partyt är rätt klass alt. inte 100% rätt rolls

Permalänk
Medlem

Men kom igen nu, var är min beta?

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Ingen Ultrawide det är som D2R med black borders... alltså BLIZZARD det är inte 1999...besviken.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200